شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان خوزستان با تاکید بر لزوم ایجاد همدلی و هم‌جهتی در سطح استان، گفت: ادعا ندارم که در مدت سکان‌داری خود مساله اشتغال را حل کنم.

علی‌حسین حسین‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست اداری شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته مسؤولان دانشگاه‌ها برای دیداری خدمت رهبری رفتند و در انتهای این دیدار، مقام معظم رهبری دعایی را برای ما مطرح کرده و فرمودند «‌ان‌شاء‌الله این پست‌ها در آن دنیا به دردتان بخورد».

وی با تاکید بر اینکه باید به این صورت به پست‌ها نگاه داشته باشیم، ادامه داد: در بحث مسائل استان باید به یک همدلی و هم جهتی در سطح استان داشته باشیم تا مشکلات کاهش یابد و سطح رضایتمندی اجتماعی را افزایش دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان خوزستان با تاکید بر اینکه برای مسائل با توجه به ظرفیت‌های موجود باید راهبرد داشته باشیم، گفت: یکی از راهبردهایی که برای استان تعریف کردیم این است که چرخه معیشتی در استان و به تبع آن در شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بنده ادعا ندارم که در دوران سکان‌داری خود، مساله اشتغال را حل کنم، متذکر شد: معیشت تعبیری از حوزه اقتصاد، از دیدگاه اجتماعی و براساس آن باید برنامه‌ریزی کرد و آن را به حرکت درآورد.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه آمار خرمشهر در رابطه با سطح مشکلات از میانگین استانی بیشتر است، بیان کرد: بحث تحریم‌ها با تدبیر دولت و پشتیبانی مقام معظم رهبری از بین رفته است، اما تحریم‌ها مشکلات فراوانی را ایجاد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بر منابع داخلی تکیه کنیم، مطرح کرد: باید تکیه بر منابع داخلی را تحقق ببخشیم و چرخه معیشتی مردم را با توجه به ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی آن را به حرکت وا داریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه امیدوارم با همکاری میان مسؤولان، راهکار اجرایی را فراهم‌ کنیم، گفت: امیدوارم با همدلی بیشتر در راستای تحقق شعار سال گام‌هایی را در کاهش مشکلات برداریم.

وی در پایان در رابطه با ظرفیت منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند فرصتی است که باید کارشناسی شود و مراحل آن را ارتقا دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار