اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
موکب صابئین مندایی در مرز چذابه / وزیر اطلاعات در موکب بهزیستی خوزستان / بازدید قائم مقام دانشگاه جندی شاپور از مرز چذابه / گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد / اولین سفر استانی وزیر جدید ارشاد / اهدای عضوی که به سه بیمار جانی دوباره داد/ عاشقان حسینی در مرز شلمچه و چذابه / کوله نوشته های زائر
مرز شلمچه به‌عنوان مرز زمینی کشور این روزها حال و هوای حسینی به خود گرفته و زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال زودتر از سال‌ های گذشته...

موکب صابئین مندایی در مرز چذابه 

راه اندازی موکب صابئین مندایی در مرز چذاب ه و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نشان داد، نهضت امام حسین بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان دل ها را به سمت خود می کشاند.




گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد با معاون پارلمانی ریس جمهور 

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور روز چهارشنبه در خوزستان برگزار شد. در این مراسم ، آیت الله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان ، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان،  معاون استاندار، فرماندار سوسنگرد، رییس بنیاد شهید سوسنگرد، جمع زیادی از خانواده های شاهد و ایثارگر و سایر قشرهای مختلف مردم منطقه حضور داشتند.




دستیار رئیس جمهوری در شلمچه

الهام امین زاده دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با حضور در مرز شلمچه و بازدید از روند خدمت رسانی به زائران اربعین، حضور بانوان در این عرصه و کمک آنان به زائران عازم عتبات عالیات تجلیل کرد.








وزیر اطلاعات در مرز شلمچه

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان با حضور در مرز شلمچه از موکب های خدمات رسانی و روند تردد زائران از این مرز به عتبات عالیات دیدن کرد.







بازدید روحانی از مرز شلمچه

اوایل هفته گذشته به همراه شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر نفت و وزیر نیرو از سه طرح بزرگ  نفتی بهره برداری کرد. در این سفر روحانی سفری به مرز شلمچه داشت و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی به زوار را نظاره گر شد.




جشنواره خیریه فروش غذا در دانشگاه چمران

از سوی کمیسیون امور بانوان دانشگاه شهید چمران اهواز، جشنواره فروش خیریه غذا در این دانشگاه برگزار شد. تمامی عواید حاصل از این جشنواره خیریه به بیماران صعب‌العلاج (کارکنان و دانشجویان دانشگاه) اختصاص داده ‌شد.




بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرز چذابه

 امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز پنج شنبه از پایانه مرزی چذابه بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی کرد.



عبور زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه

مرز شلمچه به‌عنوان مرز زمینی کشور این روزها حال و هوای حسینی به خود گرفته و زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال زودتر از سال‌ های گذشته با خودروهای شخصی و وسایل عمومی خود را به این پایانه مرزی می رسانند.




ترافیک شدید در مرز چذابه

هفته گذشته با وجود اینکه مسئولین با تکمیل ظرفیت مرز مهران زائران را به خروج از مرزهای چذابه و شلمچه ترغیب می کنند، در مسیر مرز چذابه نیز وضعیت مناسبی نداشت.

 




تصاویر/ کوله نوشته های زائر

نقطه اشتراک اغلب راهپیمایان اربعین، کوله پشتی آنهاست. کوله هایی با دل نوشته هایی که باور زائر است. نوعی شعار، که اعتقاد آنها است.



یک اتفاق ناگوار پس از خلق شگفتی در اهواز

پس از برد گچسارانی ها در غدیر سرپرست این تیم اسماعیل پناهپوری دچار مشکل شد و با حضور به موقع مسئولان امدادی به بیمارستان منتقل شد.




عاشقان حسینی در مرز شلمچه و چذابه

مرز بین المللی چذابه و شلمچه این روزها شاهد حضور گسترده عاشقان حسینی است. تمهیدات و امکانات برای استقبال از زائران اربعین حسینی در این مرزها پیش بینی شده است.



 




اولین سفر استانی وزیر جدید ارشاد

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین سفر استانی خود به بدرقه زائران حسینی رفت و از مرز چذابه و روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.






اهدای عضوی که به سه بیمار جانی دوباره داد

در هفته ای که گذشت اعضای مرد 50 ساله مرگ مغزی در بیمارستان گلستان اهواز اهدا شد و  به سه بیمار جان دوباره بخشید.


 
 بازدید  قائم مقام دانشگاه جندی شاپور از مرز چذابه 

هفته گذشته قائم مقام دانشگاه به همراه رئیس اداره بازرسی دانشگاه، رئیس اورژانس استان و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از نحوه ارائه خدمات در مرز چذابه بازدید کرد.

 

 
راهپیمایی کاروان یک هزار نفری فرهنگیان خوزستان در مرز چذابه 

هفته گذشته کاروان یک هزار نفری فرهنگیان خوزستان مرز چذابه رفت.  موکب شهدای آموزش و پرورش خوزستان با همراهی بسیج فرهنگیان در این مرز راه اندازی شده است.



وزیر اطلاعات در موکب بهزیستی خوزستان

هفته گذشته وزیر اطلاعات و استاندار از موکب بهزیستی در مرز چزابه بازدید و ضمن گفتگو با دست اندرکاران از روند خدمات رسانی به زوار ابراز خرسندی کردند.



  فرمانده انتظامی خوزستان در مرز چذابه 

  فرمانده انتظامی خوزستان در هفته گذشته بازدیدی از مرز چذابه داشت. در این بازدید وی گفت که تمهیداتی برای زائران اندیشیده شده بود که الحمدلله به خوبی اجرا شده و البته کماکان ادامه دارد.
 




برچسب ها: خوزستان ، تصویر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار