شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
امام جمعه موقت اهواز همایش بزرگ اربعین یک همایش بسیار پرمحتوا و عمیق است، گفت: این همایش صرفا یک اجتماع نیست. همایش اربعین یک حضور آگاهانه، با بصیرت و معرفت است.

آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره زیارت اربعین اظهار داشت: آنچه که امروز در اجتماع بزرگ اربعین داریم و نیز اینکه از 5 قاره دنیا در این اجتماع حضور می‌یابند یک همایش بی‌نظیر در کل جهان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه همایش بزرگ اربعین یک همایش بسیار پرمحتوا و عمیق است، گفت: این همایش صرفا یک اجتماع نیست، همایش اربعین یک حضور آگاهانه، با بصیرت و معرفت است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: هیچ دولتی برای این همایش بزرگ هزینه‌ای نمی‌کند و پذیرایی، اسکان بر عهده خود مردم است.

وی با اشاره به مهربانی و صمیمیت بین زوار اباعبدالله الحسین(ع) است، بیان کرد: این حرکت در جهان بی‌نظیر است و رسانه‌های خبری در سراسر دنیا باید این صمیمیت را مخابره کنند؛ بسیاری از رکوردها را در این همایش بزرگ اربعین داریم.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به پوشش دادن برخی رسانه‌های خارجی از حضور سیل عظیم مردم در زیارت اربعین عنوان‌کرد: رسانه‌های خارجی مانند آمریکا سعی کردند حضور مردم در این همایش را پوشش دهند اما به دلیل عظمت و بزرگی همایش اربعین حسینی تنها می‌توانند بخش کمی از این همایش را  پوشش دهند.

وی با بیان اینکه این همایش تاثیر خود را در جهان خواهد داشت و این همایش بزرگ، شیعه را به زیبایی در دنیا معرفی خواهد کرد، تصریح کرد: هر چقد بیشتر جنایات گروهک‌های تکفیری مشخص شوند رسوایی بیشتری برای آمریکا، صهیونیست‌ها و نیز کسانی که مزدور آنها هستند در منطقه از جمله عربستان، خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خریداری 60 هزار خودرو از سوی عربستان و آمریکا برای گروهک‌های تکفیری عنوان کرد: این بخشی از تجهیزاتی است که چیزی جز جنایات ندارند اما در نقطه مقابل شیعیان این مراسم بسیار زیبا و ارزشمند را برگزار می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی شده که 20 میلیون زائر در این همایش حضور پیدا کردند قطعا در سال‌های آینده این جمعیت بیشتر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار