شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
امام‌جمعه هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: متأسفانه مسئولان به فرمایشات ولی‌فقیه توجه نکرده و با آمریکای جنایتکار مذاکره کردن و نتیجه آن خسران برای کشور بود.

به گزارش شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هندیجان اظهار داشت: مسئولان موظف هستند به فرمایشات ولی‌فقیه و رهبر زمان خود گوش فرا دهند و منویات متعالیه را اجرایی کنند.

 وی افزود: بسیج نقشه دشمن را عوض کرد، دشمنان خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده بودند صدام لعین را برای جنگ با ایران مسلح کردند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: ملت ایران با بصیرت، فداکاری، شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی، بی‌ادعا به‌فرمان امام خمینی (ره) همراه با نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی توانستند شر صدام دیوانه را باقدرت بیرون کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با بسیجیان بیانات مهمی داشتند، ایشان جایگاه بسیج را در حفظ، دفاع از آرمان‌های اسلام جایگاه مهم و ارزشمندی دانستند.

ساری اصل عنوان کرد: اهمیت بسیج، شکل‌گیری آن الهامی بود از طرف خداوند متعال که در ذهن، زبان، تفکر امام خمینی (ره) متبلور شد و ایشان دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند.

وی افزود: تجمع امروز بسیجیان به مناسبت ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج در سراسر کشور پیام مهمی داشت که بعد از برجام تحریم‌های ایران افزایش‌یافته و طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، آمریکا عهدشکن است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مسئولان به‌فرمان رهبر انقلاب گوش فرا دهند تا کی باید منتظر بدعهدی آمریکا باشیم چرا با دست‌های خود دست رزمندگان، دانشمندان و پژوهشگران ما را بسته‌اید مگر می‌شود خودمان خود را تحریم داخلی کنیم.

وی گفت: رهبر انقلاب تصویب طرح اعمال مجدد تحریم‌های ۱۰ ساله ایران را نقض برجام دانستند و اگر این طرح اجرایی شود جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهد داد.

 ساری اصل عنوان کرد: طبق معاهده بد جام دوباره بخواهند تحریم کنند نقض برجام است لذا موضوع گیری رهبر انقلاب موضوع گیری عاقلانه است مسئولان باید گوش فرا دهند به فرمایشات ولی‌فقیه که این به نفع اسلام و کشور است.

وی افزود: به خاک و خون کشیدن زوار امام حسین (ع) در شهر حله عراق را محکوم می‌کنیم، این حرکات سخیف و شرم‌آور گروهک‌های تروریستی نشانه استیصال آن‌ها در برابر رزمندگان اسلام است و مسئولیت این جنایات متوجه حامیان غربی و عربی آن‌ها است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مشکلات شهرستان هندیجان باید با پیگیری حل شود در این خصوص لازم است نماینده مردم در مجلس با امام‌جمعه و فرماندار هماهنگ و هم‌نظر باشند.

 وی گفت: نماینده مردم هندیجان در مجلس نگاهی به این شهرستان ولایت مدار و معیشت نامناسب آن‌ها توجه بکند و برای رفع آن قدم خیر بردارد.

ساری اصل عنوان کرد: شغل مردم هندیجان درگرو صیادی و کشاورزی است و معیشت دیگری ندارند انشالله امام‌جمعه نماینده و فرماندار باهم به فکر حل معیشت و مشکلات آن‌ها قدم جدی بردارند.

وی افزود: خوش به حال مسئولان هندیجان که چنین مردم ولایت مداری دارند این حق مردم است که بیکاری، گرانی، معیشت آن‌ها حل شود.

امام‌جمعه هندیجان با انتقاد از اداره اوقاف بیان کرد: متأسفانه ما تاکنون چیزی و کاری از اداره اوقاف هندیجان ندیده‌ایم اصلاً این اداره به‌طور رسمی در هندیجان مستقر نشده فقط یک اتاق خالی را اشغال کرده و یک تابلو نصب‌شده و کارایی خاصی برای مردم هندیجان نداشته است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار