اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
سخنگوی اورژانس کشور با اعلام ورود 11 مصدوم حمله تروریستی شهر حله عراق به میهن، آمار 40 کشته و 82 مصدوم حادثه تصادف دو قطار در سمنان را تایید کرد.
سخنگوی اورژانس کشور با اعلام ورود 11 مصدوم حمله تروریستی شهر حله عراق به میهن، آمار 40 کشته و 82 مصدوم حادثه تصادف دو قطار در سمنان را تایید کرد.

«مجتبی خالدی» شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس آخرین آمار هشت مجروح ایرانی حادثه حمله تروریستی حله عراق که شامل چهار مرد و چهار زن هستند از مرز زمینی مهران وارد کشور شدند.

وی گفت: از این تعداد 2 تن به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و شش تن دیگر هنوز بستری هستند اما حال عمومی آنها خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از 6 مجروح باقیمانده، پنج تن در بیمارستان امام(ره) ایلام بستری هستند ولی یکی از آنها در حال انتقال به بیمارستان های تهران است.
وی ادامه داد: البته سه مصدوم دیگر این حادثه نیز امروز (جمعه) با هواپیما به تهران متنقل شدند که 2 تن آنها در بیمارستان میلاد و یک تن در بیمارستان چمران تهران بستری هستند و در مجموع امروز 11 مصدوم این حادثه به کشور وارد شدند.

وی در باره تعداد کل مجروحان ایرانی این حادثه گفت: از تعداد کل این مجروحان اطلاع دقیقی نداریم و در کل از اتفاقات و روند پیگیری ها در عراق، اطلاعات اندکی به کشور می رسد. ضمن اینکه آمار شهدای این حادثه را هلال احمر و وزارت امور خارجه در اختیار دارند.

**جزئیات حادثه سمنان

خالدی درباره آخرین آمار مربوط به کشته شدگان و مصدومان تصادف 2 قطار در استان سمنان نیز اظهار داشت: این تصادف بین یک قطار که از تبریز به مشهد می رفت و به علت نقص فنی متوقف شده بود با یک قطار که از سمنان می آمد، رخ داد.
وی گفت: در این حادثه یک واگن قطاری که از تبریز می آمد دچار حریق شد و در نتیجه40 تن جان خود را از دست داده و 82 تن نیز مجروح شدند.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: این حادثه در مسیر ریلی و دور از جاده و شهر رخ داد، به همین علت آمبولانس ها حدود 40 دقیقه در راه بودند تا به محل حادثه رسیدند.
وی گفت: برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه 12 آمبولانس، 2 اتوبوس آمبولانس و 2 بالگرد اعزام شدند و 53 تن از مصدومان نیز با یک قطار کمکی که از دامغان اعزام شد به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

خالدی افزود: بقیه مصدومان با آمبولانس های اورژانس منتقل شدند و البته سه تن از مصدومان نیز با بالگرد هلال احمر و چهار مصدوم دیگر با بالگرد اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه علاوه بر آماده باش کامل بیمارستانهای شاهرود، دامغان و سمنان، اورژانس تهران و بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند اما با حضور رئیس اورژانس سمنان و رئیس اورژانس کشور در محل، حادثه در استان سمنان مدیریت شد. با این حال هنوز مراکز درمانی تهران برای کمک به مصدومان این حادثه در حالت آماده باش هستند.

برچسب ها: حادثه سمنان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار