اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
 در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران خوزستان در فاجعه حله عراق در استان خوزستان دو روز عزای عمومی اعلام شد.

 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شنبه شب با صدور اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت جمعی از زائران خوزستانی در فاجعه حله به مردم استان خوزستان و نیز خانواده قربانیان ، روزهای یکشنبه و دوشنبه را در خوزستان عزای عمومی اعلام کردند.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان آمار شهدای این استان در فاجعه حله را پیشتر 25 تا 30 نفر اعلام کرد.

منابع آگاه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفتند احتمال افزایش این تعداد با بررسیهای دقیقتر وجود دارد.

در فاجعه تروریستی حله عراق که در ساعت 14:30 روز پنجشنبه گذشته در منطقه حله عراق رخ داد حدود 70 نفر شهید شدند و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.

اجساد 51 نفر از این شهدا جمعه شب از طریق خط هوائی نجف- تهران به کشور منتقل و سازمان پزشکی قانونی از همه اجساد آزمایش دی ان ای به عمل آورد.

گفته می شود اغلب شهدای این فاجعه که بیشتر هم زن می باشند مربوط به استان خوزستان هستند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment حمله به غیرنظامیان زنان وکودکان وبخصوص زوار اربعین امام حسین اوج ضعف و زبونی وترس وبزدلی وناتوانی عربستان سعودی واعراب تابع عربستان وصهیونیزم وآمریکا وحیوانات وحشی ودست آموز آنها داعش وداعشیسم وتکفیری و امثالهم را به خوبی به نمایش گذاشت.
مردم مظلوم عراق با میزبانی مهمان نوازی وپذیرایی وتامین امنیت خیل عظیم زائران درحد اعلی غیرت عربی غیرت عشیره ای غیرت مسلمانی را واقتدار وتوانایی شان و کرامتشان را وبزرگواری شان را وشجاعتشان را علی رغم اینکه کشورشان جنگ زده ودرحال جنگ است به نمایش گذاشتند. امیدواریم ودعامی کنیم درسایه ی اتحاد ویکپارپگی وباکمک وهمیاری دوستان وهم پیمانان شر دشمنان را از سر کشورشان کم کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار