اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
پیام آیت‌الله جزایری در پی شهادت زائران خوزستانی در حله

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی شهادت زائران خوزستانی در حله را تسلیت گفت. 
به گزارش شوشان، متن پیام  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به این شرح است: برگزاری با شکوه و جلال اربعین حسینی امسال و اجتماع چندین میلیونی زائران آن امام همام بر یزیدیان زمان گران آمد تا جایی که درصدد برآمدند با جنایتی هولناک از زائران مرقد مطهرش انتقام بگیرند و آنان را بخاک و خون کشند. انّا لله و انّا الیه راجعون، لعنت ابدی بر قاتلان سالار شهیدان و لعنت و ننگ ابدی بر قاتلان زائران آن‌حضرت و لعنت و نکبت بر وهابیّت شجره ملعونه پایه‌گذار این همه جنایت در دنیا.

درود خدا بر پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بویژه عزیزانی که در این راه نورانی جان باختند و به خیل شهیدان پیوستند. خواهرانی که مهمان سرور خود فاطمه زهرا (س) و زینب کبری(س) شدند و برادرانی که با شهادت به حریم والای حسینی ره یافتند.

اینجانب با حزن و اندوه فراوان به بازماندگان گرانقدرشان تسلیت عرضه داشته و به جایگاه والای شهدا غبطه می برم و از عموم مؤمنین میخواهم به احترام سیدالشهداء(ع) به مقام والای شهیدان ارج نهند و عزای عمومی برپا کنند.

پیام مشاور وزیر نفت در پی شهادت زائران اربعین حسینی
 
سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در پیامی شهادت مظلومانه زائران اربعین حسینی را در پی حادثه تروریستی عراق تسلیت گفت.

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است:  انفجار تروریستی در مسیر بازگشت هموطنان در خاک عراق که منجر به شهادت مظلومانه ده ها تن از زائران اربعین حسینی بدست جُهّال و عُمّال گروهک های تکفیری شد ، مصیبتی بزرگ و موجب حزن و اندوه بی پایان است.

برگزاری شکوهمند حماسه اربعین حسینی با حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان سالار شهیدان و آزادگان جهان در نهایت آرامش، عظمت و شکست نظام سلطه و مزدوران جاهل و دون پایه‏ اش در همه میادین، باعث گردید که سبعیّت و شیطان صفتی خود را در روزهای بازگشت زوار عزیز و شریف آن حضرت نمایان کنند. اقدامی غیر اسلامی و غیرانسانی که دل هر آزاده‏ای را به درد می‏آورد و موجب نفرت بیش از پیش نسبت به عاملان حقیر و جاهل خواهد شد. اینگونه اقدامات ددمنشانه نشانه استیصال و درماندگی تروریست‌ها در پی شکست‌های پیاپی اخیر آنان است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه زائران اربعین حسینی به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ملت شریف ایران ، غُفران و رحمت الهی و همنشینی با سیدالشهداء علیه السلام را برای شهدای ایرانی و غیرایرانی این جنایت و شفای عاجل و کامل را برای مجروحان و مصدومان آن، از خدای بزرگ مسألت دارم.

پیام تسلیت استاندار خوزستان

استاندار خوزستان در پیامی شهادت جمعی از زائران ایرانی در حادثه تروریستی عراق را تسلیت گفت. به گزارش شوشان ، دربخشی از این پیام آمده است: حادثه تاسف بار جنایت سبوعانه و هولناک اخیر در عراق که به شهادت جمعی از شیعیان و زوار اربعین حسینی از جمله عده ای از هموطنان عزیزمان به دست ایادی کوردل و سفاک داعش که بی شک از عمال و دست نشانده های رژیم صهیونیستیو استکبار جهانی و ارتجاع منطقه هستند منجر شد بطور قطع جنایتی محکوم و رذیلانه است.  پیام تسلیت استاندار خوزستان

استاندار خوزستان در این پیام افزوده است : شهادت مظلومانه زوار اربعین حسینی در عراق را به کلیه هموطنان بویژه خانواده های داغدار تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای شهدا علو درجات وهمنشینی با سید الشهدا و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار