اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
برگزاری شکوهمند حماسه معنوی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیروزی های مستمر ملت مسلمان عراق در جنگ با گروه های تکفیری-  صهیونیستی بیش از پیش موجب یأس و سرخوردگی تروریستها و حامیان خونخوار آنها شده است.

تروریستهای وحشی که از ابتدائی ترین اصول انسانی و اسلامی محروم و بی بهره اند از آنجائیکه در صحنه نبرد و مبارزه میدانی ناتوان و شکست خورده اند، از سر استیصال و درماندگی دست به اقدامات غیرانسانی و ناجوانمردانه می زنند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان انفجار ددمنشانه گروه های تکفیری – صهیونیستی در منطقه حله عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران عزیز حضرت سید الشهداء (ع) از جمله جمعی از هم وطنان ایرانی و نیز گروهی از اتباع خارجی مقیم ایران گشت را محکوم می نمایند.

بی تردید اینگونه اقدامات وحشیانه عزم و اراده مسلمانان و شیعیان جهان را در جهت پر شور و پر بارتر برگزار نمودن مراسم وحدت بخش اربعین سرور آزادگان استوارتر خواهد ساخت.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان این حادثه ی دردآور و نیز شهادت جمعی از زائران ایرانی و اتباع افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران در انفجار حله عراق را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و کلیه مسمانان و شیعیان جهان تسلیت عرض نموده و برای خانواده ها و بازماندگان داغدارشان صبر و اجر مسئلت می نماید.


برچسب ها: شهادت ، زائران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار