اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای، حادثه تروریستی شهر حله عراق که در آن جمعی از زائران خوزستانی اباعبدالله الحسین(ع) از سوی تروریست های تکفیری داعش به شهادت رسیدند را محکوم کرده و با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش شوشان ، در این بیانیه آمده است:آتشی از جهل و جمود و تکفیر، بر قامت غبار گرفته جمعی از زائران امام حسین (ع) نشست و بار دیگر بر پای پیمان‌نامه های لبیک یا حسین (ع) عشاق او ، خط سرخی از خون به امضاء گرفته شد.

این بیانیه می افزاید:مگر کسی که روی به کربلا کرده ، در دل نیتی جز وصال دارد؟

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است دادن سر نه عجب ، داشتن سر عجب است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با محکومیت جنایت کوردلان تکفیری در شهر حله عراق، ضایعه شهادت جمعی از شهروندان خوزستان را در این حادثه بمبگذاری تسلیت عرض کرده و با ابراز همدردی با خانواده های درگذشتگان، علو درجات و حشرشان با امام شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) را مسئلت می کند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز با محکومیت این حادثه تروریستی که در آن جمع زیادی از زائران خوزستانی شربت شهادت نوشیدند با خانواده های داغدار ابراز همدردی کرد.

تعدادی شهدای خوزستانی این حادثه که تاکنون از طریق آزمایش ی.د.ش شناسایی شده اند به 52 تن افزایش یافته است.

آئین تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حله احتمالا چهارشنبه هفته جاری مصادف با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در استان برگزار می شود.

به مناسبت شهادت جمعی از زائران خوزستانی در حادثه تروریستی حله در خوزستان دو روز عزای عمومی اعلام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار