اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حمله تروریستی به کاروان های زائران اربعین حسینی در حله عراق گفت:نابودی و زوال گروه های تکفیری نزدیک است.

آیت الله عبدالکریم فرحانی دوشنبه در حاشیه مراسم عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه ام البنین (س) اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شهادت مظلومانه جمعی از زائران اربعین حسینی در حله عراق به دست گروه تروریستی صهیونیستی داعش گفت:این تلاش های مذبوحانه موید به نتیجه نرسیدن توطئه ها و اهداف تروریست ها در عراق و سوریه است.

وی اظهار کرد:دشمنان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام قادر نیستند با این جنایت ددمنشانه نور اربعین و عشق به سرور و سالارشهیدان حضرت حسین ابن علی(ع) را در دل عاشقان و دوستداران امام شهیدان خاموش کنند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه تروریست های تکفیری صهیونیستی قصد داشتند در ایام اربعین حسینی دست به عملیات جنایتکارانه بزنند ولی موفق نشدند، افزود:تروریست ها پس از این درماندگی و استیصال، بیرون از کربلا و در شهر حله زائران بیگناه امام حسین(ع) را هدف حمله تروریستی قرار دادند و جمعی از شریف ترین انسان های روی زمین را به خاک و خون کشیدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این خون های پاک نهال شیعه و فرهنگ اربعین را در جهان تقویت می کند افزود: ما شیعیان و دلباختگان به مکتب انسان ساز امام حسین(ع) آماده شهادت هستیم و تروریست های جنایتکار نیز بدانند ما از شهادت در راه خدا ترس و هراسی نداریم.

وی تصریح کرد: بی شک، خون های پاک و مطهر حقانیت اسلام و شیعه را اثبات می کند و ما پیروان مکتب اسلام برای تقویت ولایت و شعائر الهی آماده جانفشانی هستیم.

آیت الله فرحانی در ادامه سخنانش، نابودی گروه های تکفیری و تروریستی را بر اساس وعده ی الهی حتمی دانست و افزود:جنایتکاران تروریست بدانند جزنابودی و روسیاهی چیزی در انتظار آنان نخواهد بود چون این وعده تخلف ناپذیر خداوند است.

به گزارش ایرنا در حمله تروریستی به کاروان های عزاداران حسینی در روز پنجشنبه گذشته در حله عراق بیش از یکصد زائر به شهادت رسیدند که بیشتر آنان خوزستانی هستند. استاندار خوزستان از برنامه احتمالی تشییع پیکر زائران شهید خوزستانی در چهارشنبه هفته جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) خبر داده بود.

تاکنون پیکر 52 شهید خوزستانی حادثه تروریستی در شهر حله عراق از طریق آزمایش D.N.Aشناسایی شده است. 

مراسم عزاداری و مرثیه سرایی به مناسبت رحلت پیامبرعظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مردم عزادار در حسینیه ام البنین(س) با شکوه خاصی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار