اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
شوشان: همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه "حله" مراسم سوگواری و عزاداری با مشارکت عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در دفتر ارتباطات مردمی دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، الباجی نماینده مردم اهواز و.. برگزار شد.

آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان خبری در مراسم گرامی داشت شهدای فاجعه حله که در دفتر دکتر علی ساری نماینده اهواز برگزار شد گفت: همه‌ ملت ها باید در برابر وحشی گر ها و تکفیری‌ها مقابله کنند.این تنها وظیفه خانواده شهدا نیست.

خداوند متعال انتقام مظلومان را تضمین کرده است و این خون شهدا متعلق  به تمام مردم خوزستان و ایران هستند و ملت ایران انتقام این خون را خواهد گرفت.

این گردهمایی برای اعلام انزجار از جنایت های تکفیری‌ها است.

ملت ایران و عراق در یک سنگر در مقابله با تکفیرها هستند، قطعا ملت عراق از این جنایت ها راضی نیست و مشاهده کردیم در استجابت ندای مرجعیت حشد الشعبی تشکیل شد و امروز مجاهدت های بسیاری از حشد الشعبی را شاهد هستیم.





















مراسم گرامی داشت شهدای فاجعه حله با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان،آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، سرکنسول‌گری عراق در اهواز، مهندس جواد الباجی نماینده اهواز و تعدادی از مسئولان و شهروندان در محل دفتر دکتر علی ساری در اهواز برگزار شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
comment
0
0
comment به [...]و چهره ها خوب دقت کنید همه چیز دستتان می آید .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار