اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

مردم حماسه ساز خوزستان و اهواز سرافراز، همواره و همیشه در صف نخستین منادیان اسلام عزیز و مدافعان راستین انقلاب اسلامی قرار داشته اند.

پای فشاری شجاعانه و جانفشانی های عاشقانه مردم دیار ما در راه آرمان های بلند اسلام، انقلاب، امام راحل و رهبری معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی چون خاری بر چشم بدخواهان و استخوانی در گلوی دشمنان بوده است.

خوزستان و اهواز، سرزمین رشادت های بی پایان است و امروز با خون زائران شهیدش، صفحه درخشان دیگری را در تاریخ خود رقم زده است.

آری، این بار دست ناپاک یزیدیان زمان از آستین گروه های تکفیری بیرون آمد و واقعه خونبار و تاثر برانگیزی را رقم زد تا سراسر خوزستان و میهن اسلامی ما در عزای از دست دادن ده ها انسان بی گناه و مظلوم سیاه پوش شوند.

بدون تردید؛ نمایش باشکوه و باعظمت عبادی، اعتقادی و سیاسی اربعین امسال؛ سند رسوایی استکبار جهانی و ایادی خودفروخته منطقه ای و گروه های بی ریشه تکفیری را در معرض جهانیان قرار داد.

وعده الهی در نصرت مظلومان است و به زودی خون زائران مظلوم و شهید جنایت حله که انتقام کور تروریست های منفور بود، دامن طاغوتیان را گرفته و پایان جریان انحرافی تکفیری را رقم خواهد زد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این زائران شهید، از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز دعوت می کنم با حضور دشمن شکن و بصیرت آفرین خود در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهیدان عزیز؛ پاسخ دندان شکنی به جنایتکاران و مزدوران تکفیری داده و حماسه ای دیگر خلق کنند.

سید خلف موسوی شهردار اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار