اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه جهان اسلام انتقام خون شهدای حله را از داعش و گروه‌های تکفیری می‌گیرد، گفت: داعشیان منتظر مشت آهنینی باشند که در روزهای آینده بر سرشان فرود می‌آید.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهدای حله در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و شهدای حله اظهار داشت: امروز مردم اهواز در تشییع پیکر مطهر هموطنان عزیزمان که در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند حضور پرشوری داشتند.

وی با کم‌نظیر دانستن حضور مردم خوزستان در تشییع شهدای حله تصریح کرد: ما نظیر این جمعیت را در زمان حضور ضریح مطهر امام حسین(ع) شاهد بودیم و بعد از آن چنین اجتماع باشکوهی را مشاهده نکردیم.

فرمانده قرارگاه کربلا عنوان کرد: امروز زن و مرد و نیز پیر و جوان خوزستانی به میدان آمدند تا در تشییع پیکر شهدایی حضور یابند که در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان شرکت کردند و مظلومانه در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: مردم ما با روحیه انقلابی و شهادت طلبی از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند و همیشه در میدان هستند.

فرمانده قرارگاه کربلا تاکید کرد:  جهان اسلام این حرکت تروریستی را محکوم می‌کند و جواب دندان شکنی به گروه‌های تکفیری خواهد داد.

وی اضافه کرد: جهان اسلام انتقام خون شهدای حله را از داعش و گروه‌های تکفیری می‌گیرد.

سردار خادم سیدالشهدا خطاب به داعش و دیگر تروریست‌ها گفت: منتظر مشت آهنینی باشید که در روزهای آینده بر سرتان فرود خواهد آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار