شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱
شوشان: امروز اهواز  شهر شکوفه های شهید ، پرچم پوش که بر تپه های خورشید آرمیده است، حال و هوای دیگری داشت. امروز آفتابان ارادت و دلتنگی از حدود حضرت دوست طلوع کرد و مشام جان را به مدد کاروانیان شهدای حله سرمست عطر حضور کرد. 


امروز گلزار شهدای اهواز دل بود و دلدادگی ؛ عشق بود و تعلق ؛ راه بود و روشنایی . امروز با هم و در کنار هم به تشییع و تدفین آن لاله ها و آلاله های خونین پروبال در گلزار شهدای اهواز نشستیم. ما فرزندان حماسه و دلتنگی در طریق الحسین (ع) پابه پای عشق و عطش به مویه نشستیم و سوگوارانه  یاد آن پرستوهای مهاجر را گرامی داشتیم. آیین تشییع و تدفین شهدای خوزستانی حله در قطعه ویژه ای که از سوی سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز اختصاص یافته بود با حضور سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا ؛ حسین برون  مدیرعامل سازمان آرامستان ها ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و ده ها هزار نفر از مردم شهید پرور و ولایتمدار کلانشهر اهواز برگزار شد.

در پی دعوت شهردار اهواز برای حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای حله ، مردم حماسه ساز اهواز سرافراز با اجابت به این دعوت حماسه ای کم نظیر را خلق نمودند.

در این آیین کم نظیر ؛  پیکر های مطهر شهدای حله که در پی اقدام تروریستی گروهک تکفیری و داعشی مظلومانه به فیض  شهادت نائل شده بودند روی دوش مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهواز تشییع و در قطعه ویژه شهدای حله گلزار شهدای  اهواز به خاک سپرده شدند. 


گفتنی است پیکرهای شهدای خوزستانی حله در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه 10 آذرماه از فرودگاه بین المللی اهواز  جهت تغسیل و تکفین به غسالخانه سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز انتقال داده شدند. مدیرعامل سازمان آرامستان ها در آن ساعات شب با فراخوان و بسیج نیروها و امکانات سازمان کار  تغسیل و تکفین 37 شهید زائر اربعین حسینی را انجام و  ساعت 6 صبح چهارشنبه جهت برگزاری مراسم  تشییع  به حسینیه ثارالله منتقل شدند .










نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار