اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه گفت: به دلیل تعطیلی استخر امیدیه فرصت میزبانی را از دست داده‌ایم و باید بازی‌های خود را در تهران برگزار کنیم.

رضا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: دو بازی گذشته خود در لیگ برتر واترپلو کشور با نیروی زمینی و نوفلاح را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و فردا جمعه باید در سومین دیدار خود به مصاف نفت و گاز گچساران برویم.

وی ادامه داد: این بازی دربی نفتی‌هاست و حساسیت‌های خاص خودش را دارد، خوشبختانه فاقد بازیکن مصدوم و محروم هستیم و تیم ما برای برگزاری این دیدار از وضعیت خوبی برخوردار است و امیدواریم که در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و برای بازی‌های مهم آماده شویم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه به حساسیت‌های شهرآورد نفتی‌ها اشاره کرد و گفت: با تیم‌های جوان لیگ هم که بازی می‌کنیم یک سری نگرانی‌هایی داریم اما سعی می‌کنیم با هماهنگی که بین بازیکنان به وجود آمده و تمریناتی که کردیم این استرس‌ها و نگرانی‌ها را به حداقل برسانیم.

جعفری خاطرنشان کرد: اتفاقات ورزشی قابل پیش‌بینی نیست اما تمام سعی خود را می‌کنیم با تمرینات و هماهنگی بیشتر این اتفاقات ورزشی را به سود خود رقم بزنیم، بنابراین با تمام توان به گچساران خواهیم رفت و مقابل این تیم صف‌آرایی خواهیم کرد.

وی متذکر شد: نفت و گاز گچساران همیشه در شهر خودش شرایط خاصی دارد و بسیار خوب از شرایط میزبانی استفاده می‌کند، ولی ما هم بی‌تجربه نیستیم و دفعه اول نیست که در گچساران بازی می‌کنیم و از شرایط تماشاچی‌ها و جو مسابقه با خبر هستیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه ادامه داد: ما از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار هستیم و هرچند نفت و گاز گچساران هم امسال تیمش را تقویت و سعی کرده نفرات بهتری را در اختیار داشته باشد اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با پیروزی مقابل این تیم از آب خارج شویم.

جعفری در ادامه به تعطیلی استخر امیدیه اشاره کرد و گفت: امیدوارم استخر امیدیه که حدود یک سال است به دلیل مشکلات فنی تعطیل شده هرچه زودتر بازگشایی شود، چرا که این شهر فاقد استخر استاندارد است و مجبوریم مسابقاتمان را در تهران انجام دهیم و از این موضوع ضربه بزرگی می‌خوریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر مسؤولان و مدیران شرکت نفت این مسأله را حل کرده و اجازه بدهند در شهر خودمان تمرین کرده و از همه مهم‌تر در شهر خودمان مسابقه بدهیم. بدون شک در این صورت نتایج بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه یادآور شد: در شهرهای اطراف نیز استخر استاندارد و امکانات سخت‌افزاری لازم وجود ندارد به علاوه اینکه هرجا برویم میهمان هستیم و این مسأله معضل بزرگی برای تیم ما به شمار می‌رود و بیشترین نگرانی و استرسمان از همین موضوع است.

جعفری در پایان اضافه کرد: به دلیل وجود همین مشکل نمی‌توانیم اردوی مشترک چندانی در امیدیه برگزار کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل مرتفع و مجبور به انجام بازی‌های خانگی خود در تهران نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم نفت امیدیه در هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور فردا جمعه میهمان نفت و گاز گچساران است و از ساعت 15:00 به قضاوت نادر غفوری و شهروز شریفیان و با نظارت منصور مهذب صانعی به مصاف این تیم خواهد رفت.

تیم نفت امیدیه نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، با یک بازی کم‌تر پس از تیم‌های سایپا و دانشگاه آزاد در رده سوم جدول این مسابقات قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار