مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: در روزهای گذشته دو قرارداد با ارزش 940 میلیارد ریال با شرکت‌های خوزستانی از سوی مناطق نفت خیز جنوب منعقد شده است. "> انعقاد 2 قراردارد توسط شرکت‌های خوزستانی با مناطق نفت‌خیز جنوب
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: در روزهای گذشته دو قرارداد با ارزش 940 میلیارد ریال با شرکت‌های خوزستانی از سوی مناطق نفت خیز جنوب منعقد شده است.

حمید بورد اظهار داشت: در روزهای گذشته دو قرارداد با ارزش 940 میلیارد ریال با شرکت‌های خوزستانی از سوی مناطق نفت خیز جنوب منعقد شده است.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در استان خوزستان گفت: در خوزستان توانمندی‌های زیادی وجود دارد که در این باره برنامه‌ریزی شده تا از همه ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم.

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه مردم خوزستان باید از همجواری با نعمت نفت بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بیشترین سهم را به شرکت‌های موجود در خوزستان دهیم.

گروه ملی فولاد نخستین شرکت‌های امضا کننده قرارداد

وی اظهار داشت: به منظور تامین نوعی خاص از لوله‌های فولادی در صنعت نفت قراردادی با شرکت گروه ملی فولاد خوزستان منعقد شده است.

بورد با اشاره به ارزش ریالی این قرارداد امضا شده گفت: این قرارداد با اعتبار 900 میلیارد ریال با این شرکت به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: دانش این نوع لوله‌ها در شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بومی شده و سپس کار ساخت آن لوله‌ها به این شرکت واگذار شده است.

حمایت از لوله‌سازی اهواز

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: برای تامین نوعی از لوله‌های انتقال با شرکت لوله‌سازی اهواز قرارداد منعقد شده است تا صنعت‌گران خوزستانی در این زمینه حمایت شوند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این قرارداد افزود: این قرارداد بیش از 40 میلیارد ریال ارزش دارد و قرار شده تا کار تامین قطعه و لوله در بخشی از خطوط انتقال برعهده این شرکت باشد.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا از صنایع موجود در استان با دانش بومی شده حمایت کنیم و از نظر کیفیت ساخت این شرکت‌ها را به حد استاندارد رسانده و سپس با آن‌ها انعقاد قرارداد کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار