شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
آیت الله حسن زاده: همه می خواستند ناطق نوری رای بیاورد اما مردم خاتمی را انتخاب کردند
در دوم خرداد ۷۶ ، تمامی مسئول می خواستند که ناطق نوری رای بیاورد اما مردم سید محمد خاتمی را انتخاب کردند. این امر نشان دهنده برگزاری انتخابات آزاد ...

شوشان: آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در سخنرانی که به مناسبت گرامی داشت روز جهانی معلولین برگزار شد ، خاتمی رییس دولت اصلاحات یاد کرد.

به گزارش شوشان ، آیت الله حسن زاده که به مناسبت روز جهانی معلولین در سالن شهید مطهری اهواز سخن می گفت، با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد جواد قائدی ، گفت: هر شهید حله،سندی در خیانت آمریکا محسوب می شود چون قدرت گرفتن این گروه های تکفیری در نتیجه حمایت های آمریکا و رژیم سعودی است.

وی با تاکید بر اینکه در آن کشورها آزادی و دموکراسی وجود ندارد خاطر نشان کرد: در هیچ کشوری مثل ایران دموکراسی حاکم نیست.

به گزارش شوشان ، حسن زاده با اشاره به انتخابات دوم خرداد ۷۶ در ایران گفت: در دوم خرداد۷۶، تمامی مسئول می خواستند که آقای ناطق نوری رای بیاورد و رییس جمهور شود اما مردم سید محمد خاتمی را انتخاب کردند و خاتمی رییس جمهور ایران شد که این امر نشان دهنده برگزاری انتخابات آزاد در ایران و استقرار دموکراسی در این کشور است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود کمک به معلولان را یک توفیق الهی دانست و گفت: کمک به معلولین باید متناسب با نیازهایشان صورت بگیرد.گرچه ما در حوزه قوانین و‌فرهنگ در راستای رفاه معلولین باید کار بیشتری انجام دهیم اما تلاش های خوبی نیز در کشور صورت گرفته است ولی باید سعی کنیم در این زمینه به استاردهای جهانی نزدیک تر شویم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment حاج آقاسلام
بد راهی انتخاب کردی؟از حضرتعالی بعیدبود، ای کاش کمی صبر و بصیرت داشتی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment بارک الله به سید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار