اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دومین همایش کشوری بسیج داروسازی که 15 آذرماه با موضوع "اقتصاد مقاومتی در رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: توجه به اقتصاد مقاومتی میتواند در تصمیم‌گیری ها راهگشا باشدعرصه دارو" در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) دارخوین آبادان ‌برگزار شد، اظهار کرد: با بسیج همگانی می‌توان تقاضاهایی که در بازار سلامت در بیمارستان‌های دولتی و وابسته به وزارت بهداشت وجود دارد را ساماندهی کرد.

وی افزود:‌ در بیمارستان‌های دولتی و وابسته به وزارت بهداشت سالانه بیش از 11 میلیارد تومان تقاضا وجود دارد.

ایدنی ادامه داد: در این شرایط، در ‌نظام تعرفه‌گذاری پوشش بیمه‌ای، ‌اصلاح الگوی مصرف و در عرصه مدیریت منابع کار بزرگی انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ‌تامین مالی نظام سلامت دچار چالش است و امیدواریم با بسیج همگانی بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

ایدنی اظهار کرد: بسیج داروسازی جامعه پزشکی می‌تواند با مدیریت و سیاست‌گذاری در زمینه سازمان‌های بیمه‌گر در راستای اصلاح الگوی مصرف در حوزه سلامت وارد شود تا این بحران‌ها و چالش‌های نظام سلامت برطرف شوند.

وی با اشاره به نقش ‌اقتصاد دانش‌بنیان و پدافند غیرعامل در زمینه تولید دارو افزود: ‌همواره باید به سمت اصلاح الگوی مصرف پیش رویم تا بتوانیم نظام سلامت را یاری رسانیم.

 

منبع: ایسنا خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار