شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
زمان برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد خوزستان درهفته سیزدهم رقابت های لیگ برترباشگاه های کشور تغییر کرد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. پیش از این ساعت برگزاری این بازی از سوی فدراسیون 17:40 دقیقه اعلام شده بود که با توجه به شرایط خاص اب و هوایی در استان با مکاتبات هیات فوتبال خوزستان ساعت برگزاری این بازی به ساعت 15 تغییر یافت.

درمتن نامه ارسالی از سوی سازمان لیگ به باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

پیرو درخواست هیات فوتبال استان خوزستان و با توجه به محرومیت تماشاگران برای دیداردو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر در روز جمعه 19 آذرماه ، این دیدار به جای ساعت 17:40 در راس ساعت 15 همان روز برگزار می گردد.
تیم استقلال خوزستان در هفته های گذشته در یکی از بازی های خود با حاشیه هایی از سوی هوادارانش مواجه شد که همین امر باعث شد این تیم سه جلسه از حضور هوادارانش در بازی های خانگی محروم بماند و در این بازی حساس سومین بازی این تیم است که از حمایت هوادار محروم است.
هر دو تیم خوزستانی بوده و دربی خوزستان همواره حساسیت های خاص خود را دارد اما این بار دربی متفاوتی را بدون تماشاگر در خوزستان شاهد هستیم که بی شک در روند بازی هر دو تیم نیز تاثیرخواهد داشت. 

برچسب ها: دربی خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار