شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه سه اهواز خبر داد:
مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه سه اهواز گفت: دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان سه این ناحیه موفق به کسب سه مقام کشوری در جشنواره زیست‌فناوری شدند.
 
اسکندر آرامی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان استان اظهار داشت: در مرحله نهایی این جشنواره که آذرماه در تهران برگزار شد، دانش‌آموزان راضیه دزفولیان در بخش مقاله‌نویسی ونسیم میهن‌پرست در بخش فیلم کوتاه حائز رتبه برتر کشوری شده و لوح تقدیر دریافت کردند.
 
مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه سه اهواز ادامه داد: همچنین زینب صبیحی در بخش پوستر و عکس میکروسکوپی این جشنواره به‌عنوان منتخب نمایشگاهی معرفی شد.
 
وی توضیح داد: این جشنواره به‌صورت هر دو سال یک‌بار با هدف ترویج و توسعه زیست‌فناوری و شاخه‌های وابسته به آن و ایجاد شناخت نسبت به آن در سطوح دانش‌آموزان هم‌ با راهبرد کلان 6 سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.
 
آرامی خاطرنشان کرد: تاکنون 2 دوره این جشنواره در سال‌های گذشته برگزار شده است که علاوه بر شناسايي، معرفي و تشويق فعالان فناوری زیستی، ایجاد فضای رقابتی سالم به‌منظور ترویج و هدایت فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه زیست‌فناوری در بین دانش‌آموزان را نیز به همراه داشته است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار