شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
زنگ هفته پژوهش همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی در خوزستان نواخته شد.
زنگ هفته پژوهش همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی در خوزستان نواخته شد.

به گزارش مهر، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ هفته پژوهش نمادین استانی در پژوهش سرای دانش آموزی غدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز نواخته شد. همچنین نمایشگاه هفته پژوهش نیز در محل همین پژوهش سرا آغاز به کار کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز در این مراسم اظهار کرد: از زحمات تمامی کارشناسان آموزش و پرورش تقدیر و این هفته را به تمام کسانی که نگاه پژوهشی دارند، تبریک می گویم.

نورعلی رئیسی در ادامه افزود: بعد از انقلاب نگاه علمی و آموزشی جایگزین شده و امیدوارم بتوانیم در آینده ای نزدیک دوباره دوران اوج تمدن اسلامی را تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، رؤسای آموزش و پرورش نواحی مختلف اهواز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، رئیس آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز و سایر مسئولان در این برنامه حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر نواخته شدن زنگ هفته پژوهش از هفت برگزیده جشنواره اقدام پژوهی و دانش آموزان پژوهشگر نمونه به ویژه در جشنواره خوارزمی و نویسنده به صورت نمونه تقدیر شد. در این برنامه همچنین از مدیر دبیرستان دخترانه شاهد بهار اسلام به عنوان مدرسه برتر پژوهشگر تقدیر شد.

«فاطمه هوشیار» دانش آموز مخترع دستگاه اعلام کننده بروز گرد و غبار نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت. از دانش آموز نمونه حائز رتبه برتر و مقام اول مسابقه جهانی محاسبات ذهنی دنیا و مقام سوم این مسابقات در سطح ملی نیز تقدیر شد. از رابطان برتر پژوهشی در آموزش و پرورش هم تقدیر شد.

برچسب ها: زنگ هفته پژوهش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار