شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
فرماندار رامشیر در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بر لزوم حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های منابع آبی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور مسعود صادقی مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد و شبکه های آبیاری زهره و جراحی و دیگر اعضای مرتبط درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
فرماندار رامشیر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر حضور منظم مدیران مرتبط در جلسات شورا از عدم حضور نماینده شرکت بهره برداری از نفت و گاز مارون در جلسه  انتقاد کرد و اظهار داشت : با توجه به اهمیت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی حضور همه اعضاء در جلسات شورا ضروری می باشد .

سعید فیوضی در ادامه  با تاکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آبی اظهار داشت: نظارت بر دفع پسآبهای صنعتی و ساماندهی فاضلاب های خانگی از جمله برنامه هایی است که برای جلوگیری از آلودگی منابع آبی باید با حساسیت بیشتری اجرا شود که مسئولان حفاظت از محیط زیست می توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند .

فیوضی در ادامه بر تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان تاکید کرد و خواستار پیگیری ویژه از سوی دبیر جلسه شد.

در ابتدای جلسه سعید شیرالی مدیر امور آب منطقه جنوب شرق و دبیر جلسه ضمن تشکر از فرماندار به جهت برگزاری این جلسه گزارشی از میزان بارندگی های اخیر ارائه نمود و اظهار داشت :  مجموعا در ایستگاه رامشیر  38 میلی متر بارندگی اتفاق افتاد و خوشبختانه برابر پیش بینی های صورت گرفته احتمال اینکه در سه ماهه آینده بارندگی ها  تداوم داشته باشند و در حد نرمال  باشد چشم انداز مثبتی دارد.
مدیر امور آب منطقه جنوب شرق در ادامه از ذخیره 388 میلیون مترمکعب در مخزن مارون بعد از بارندگی های اخیر خبر داد و  اظهارکرد : امیدواریم که با مدیریت صحیح و همکاری و هماهنگی اعضاء بتوانیم آب مورد نیاز کشاورزان را تامین نماییم.

در ادامه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار