شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
تجمع و اعتراض جوانان فتح المبین شوش
استخدام 6 نفر در شهرداری فتح المبین شهرستان شوش در روزهای اخیر حاشیه ساز شده است.
 استخدام 6 نفر در شهرداری فتح المبین شهرستان شوش در روزهای اخیر حاشیه ساز شده است. استخدام این افراد در شهرداری فتح المبین که گفته می شود غیر بومی می باشند واکنش تعدادی از جوانان بیکار این شهر را به دنبال داشته است.

برپایی تجمع اعتراض آمیز از سوی جوانان بیکار و معترض نسبت به استخدام افراد غیر بومی در مقابل شهرداری فتح المبین در چند روز گذشته ، همچنان در شهرستان شوش و در شبکه های اجتماعی استان خوزستان خبر ساز است.

جوانان بیکار و جویای کار ساکن بخش مرزی فتح المبین شوش خواستار تجدید نظر استانداری خوزستان در جذب افراد غیربومی در شهرداری فتح المبین می باشند.

شهردار فتح المبین روز دوشنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در خصوص تجمع اعتراض آمیز صورت گرفته در مقابل ساختمان شهرداری گفت: استخدام این افراد در شهرداری فتح المبین از طریق آزمون و از سوی استانداری خوزستان صورت گرفته و شهرداری هیچ نقشی در جذب این افراد نداشته است.

خالد لطیفی مجد افزود:در شرایطی که در شهر فتح المبین بین 30 تا 40 جوان بیکار با مدرک لیسانس وجود دارد و فرصت شغلی در این منطقه نیز موجود نیست انتظار می رود در اندک فرصت های شغلی فرصت اشتغال به جوانان بومی تعلق گیرد.

وی جمعیت شهر فتح المبین را حدود سه هزار نفر عنوان کرد و گفت:به دلیل نبود فرصت های شغلی در منطقه در مواردی جوان دانشجوی ساکن در فتح المبین به دلیل ناتوانی از تامین هزینه تحصیل انصراف داده است.

شهردار فتح المبین کشاورزی و دامداری سنتی را تنها فرصت اشتغال در این بخش محروم عنوان کرد و گفت:در آمد حاصل از بخش کشاورزی و دامداری سنتی در این منطقه محروم جوابگوی معاش خانواده ها نیست.

به گزارش ایرنا حاشیه های این استخدام همچنین به شورای اسلامی شهر فتح المبین نیز کشیده شده و واکنش اعضای این شورا را به دنبال داشته است.

گفته می شود پیش از برگزاری آزمون و جذب نیرو برای شهرداری فتح المبین ، شورای اسلامی این شهر از طریق استانداری خوزستان پیگیری کرده تا جوانان بیکار این شهر در شهرداری فتح المبین بکار گرفته شوند. 

برخی منابع محلی از استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر فتح المبین در اعتراض به استخدام صورت گرفته در شهرداری این شهر خبر دادند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment ریشه این کار در اداره کل امور شهری است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار