اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
یک عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از نهایی شدن گزینه این تشکل سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد.

 «تابناک» نوشت: در بین احزاب اصولگرا، مؤتلفه اولین حزبی است که به گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم رسیده است. این حزب از بین کسانی که نامشان تاکنون در محافل خبری مطرح می‌شد، «مصطفی میرسلیم» را به عنوان کاندیدای پیشنهادی خود به ائتلاف اصوگرایان معرفی خواهد کرد.

 
 گزینه نهایی مؤتلفه برای انتخابات ۹۶ مشخص شد
حمیدرضا ترقی از به پایان رسیدن تصمیمات این حزب در خصوص گزینه پیشنهادی انتخابات سال آینده خبر داد و در گفت‌وگو با «تابناک»، با بیان اینکه این بحث‌ها تنها در داخل حزب انجام شده و هنوز به اطلاع ائتلاف اصولگرایان نرسیده است، گفت: در داخل حزب مؤتلفه به تصمیم نهایی در خصوص کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم رسیده‌ایم.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه "تنها نیازمند این هستیم که مشورت‌هایی با ائتلاف اصولگرایان انجام شود"، زمان ارائه پیشنهاد این حزب را اوایل دی‌ماه اعلام کرد.

ترقی درباره انتخاب گزینه نهایی این حزب از میان افرادی همچون اسدالله بادامچیان، حسن غفوری‌فرد و مصطفی میرسلیم که چند هفته‌ای از رسانه‌ای شدن نام آنها می‌گذرد، گفت: من این خبر را در مورد آقای میرسلیم تأیید می‌کنم اما هنوز شخص ایشان تأملاتی دارند که فکر می‌کنم تا هفته آینده نظر نهایی خود را به ما اعلام کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: هر زمانی که آقای میرسلیم نظر موافق خود را در مورد این تصمیم اعضای حزب اعلام کنند، نام ایشان به عنوان گزینه مؤتلفه نهایی خواهد شد.

ترقی در ادامه درباره معرفی کاندیدای واحد در انتخابات آینده گفت: بنای ما بر این است که یک نفر را معرفی کنیم اما اگر تصمیم ائتلاف اصولگرایان - با این فرض که انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد - بنا بر تکثر باشد و مجبور باشیم چند گزینه را وارد صحنه کنیم، ممکن است یک نفر دیگر را نیز به گزینه‌های خود اضافه کنیم. اما اگر فرضیه به نوع دیگری نهایی شود، همان یک نفر معرفی خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه "در دهه اول دی‌ماه گزینه‌های احزاب اصولگرا، به ائتلاف اصولگرایی معرفی می‌شوند"، تاکید کرد: از سوی حزب مؤتلفه هم به احتمال زیاد آقای میرسلیم به عنوان تک کاندیدای حزب مؤتلفه معرفی خواهند شد.

حمیدرضا ترقی در خصوص تلاش‌های دیگر احزاب اصولگرا برای معرفی کاندیدا نیز گفت: در سایر احزاب اصولگرا همین بحث‌ها شکل گرفته است اما هنوز به تصمیمات نهایی نرسیده‌اند. گزینه‌هایی مثل الیاس نادران، سعید جلیلی، عزت‌الله ضرغامی و همچنین سیدمحمود علوی نام‌هایی بودند که از سوی گروه‌های مختلف اصولگرا مطرح شده‌اند اما معرفی هیچکدام از آنان هنوز قطعیتی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار