شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان مردم خوزستان با دکتر دانش آشتیانی اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داد کمبود فضاهای آموزشی در خوزستان را مورد رسیدگی قرار دهد.

جواد کاظم نسب الباجی در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه امام حسین(ع) که در کوی علوی اهواز برگزار شد، با اظهار اینکه فضای آموزشی موجود شایسته مردم خوزستان نیست، اظهار کرد: خوزستان مرکز نفت است و تحصیل دانش آموزان در کانکس لایق این استان نیست. طی دیداری که نمایندگان خوزستان با وزیر آموزش و پرورش داشتند، ایشان قول دادند تا کمبود فضاهای آموزشی در خوزستان را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان نیز برای جذب اعتبارات مورد نیاز در کنار مردم هستند ، افزود: البته مدیران خوزستانی دلسوزتر از بقیه مدیران هستند و استاندار خوزستان نیز همت زیادی برای رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش دارد.مردم هم بدانند که نمایندگان نیز همیشه در کنار آنها و مجموعه مدیریتی در استان هستند.

گفتنی است با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس کشور، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ،جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و جمعی از مسئولین استانی مدرسه امام حسین(ع) در کوی علوی اهواز و یک مجتمع ورزشی خیرساز در دزفول افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار