شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
با تعویض و اصلاح خط انتقال آب شرب 3 روستای شهرستان کارون مشکل قطعی آب حل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریا خاکی با اشاره به قطعی آب شرب روستاهای غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید گفت: خط انتقال آسیب دیده تعویض و اصلاح شد.

سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان کارون ادامه داد: عملیات تعویض و اصلاح این خط انتقال ظرف 4 ساعت و توسط اکیپ تعمیرات و بهره برداری امور آبفاروستایی شهرستان کارون انجام شد.

وی با بیان اینکه آسیب دیدگی بر اثر عملیات حفاری یک پروژه رخ داد، گفت: عملیات حفاری بدون کسب مجوز و استعلام انجام شده بود که باعث شد در حین عملیات شکستگی کامل خط انتقال 8 اینچ 3 روستای غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید رخ بدهد.

آریاخاکی از آلودگی آب شرب و نارضایتی اهالی این روستاها بر اثر شکستگی خط انتقال نیز خبر داد و اظهار کرد: این امور در کوتاهترین زمان مشکل بوجود آمده را برطرف کرد.

وی با اشاره به خسارت 40 میلیون ریالی وارد شده به آبفاروستایی شهرستان کارون گفت: اتفاق رخداده توسط پاسگاه انتظامی سویسه صورتجلسه شده است.

گفتنی است روستاهای غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید 1030 خانوار با جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 200 نفر را تحت پوشش دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار