شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
معرفی دو معاون در استانداری خوزستان/ معاون اجرایی و معاون روابط عمومی استانداری خوزستان معرفی شدند
شهاب رزمی گفت: استاندار خوزستان بر لزوم ارتباط خوب و تعامل با رسانه ها و مطبوعات تاکید دارد...
 


معاون اجرایی و معاون روابط عمومی استانداری خوزستان معرفی شدند.

 رییس دفتر و مدیرکل حوزه استانداری خوزستان چهارشنبه در مراسم معارفه این دو مسوول در سرسرای استانداری بیان کرد: معاونت اجرایی استانداری خوزستان وظیفه برنامه ریزی جلسات و ملاقات ها و ارتباط با شهروندان و کارکنان در مجموعه و مشخص کردن بازخورد و دریافت نکته نظرات مردم را برعهده دارد.

سید لطف الله هاشمی گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل با رسانه ها و مطبوعات است. وی عنوان کرد: در این دوره ارتباط استانداری خوزستان با رسانه ها بسیار قوی شده است و تلاش جدی داریم که با همکاری رسانه ها کاستی ها و مشکلات را رصد و برطرف کنیم.

هاشمی افزود: بر اساس شرح وظایفی که وجود دارد هر کس باید در سمت خود به درستی وظیفه خود را انجام دهد تا خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه شود.

علی مدحجاوی به عنوان معاون اجرایی استانداری خوزستان و شهاب رزمی به عنوان معاون روابط عمومی استانداری خوزستان معرفی شدند. مدحجاوی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد است و پیش از این در شرکت توسعه نیشکر فعالیت داشته است.

شهاب رزمی معاون جدید روابط عمومی استانداری خوزستان نیز سابقه فعالیت در سازمان آب و برق خوزستان، مدیریت حقوقی موسسه سرم سازی رازی و کار در وزارت جهاد کشاورزی رادر کارنامه خود دارد .

رزمی در این مراسم گفت: دنیای امروز عصر ارتباطات است و وسعت بازتاب های اخبار می طلبد که نسبت به اخبار حساسیت بیشتری داشته باشیم تا از روندت حولات جاری عقب نمانیم.

وی افزود: در خبررسانی باید هم زمان سرعت عمل و دقت در خبر وجود داشته باشد زیرا انتشار یک خبر نادرست ممکن است پیامدهای منفی و هزینه بسیاری برای مرجع خبر و جامعه داشته باشد.

رزمی عنوان کرد: استاندار خوزستان بر لزوم ارتباط خوب و تعامل با رسانه ها و مطبوعات تاکید دارد ازاین رو مانیز با آگاهی به نقش رسانه ها و مطبوعات تلاش داریم همکاری مفیدی با آنها داشته باشیم.

منبع : ایرنا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
comment
0
0
comment نیر:
محمد جهانگیری به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر اداره رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شد .
طی حکمی از سوی دکتر منتظرالمهدی ریاست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ، جناب آقای محمد جهانگیری بعنوان مشاور مدیرعامل و مدیر اداره رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب گردید .
لازم به ذکر است جهانگیری پیش از این ریاست اداره رفاه و تعاون استانداری خوزستان ،مسول ارزیابی اداره کل بازرسی استانداری و بازرس ویژه استاندار را در کارنامه سوابق خود دارد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار