شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محسن بانشی عضو هیئت‌علمی گروه معارف، به سمت مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاهش شهید چمران اهواز، در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به استناد ماده 5 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه منصوب می‌گردید.

دکتر غلامحسین خواجه در نامه‌ای از تلاش‌های دکتر منوچهر جوکار عضو هیئت‌علمی دانشگاه ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه درزمان تصدی این مدیریت تقدیر کرد.

-در حکمی دیگر از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، غلامحسین طلوعیان به سمت مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به استناد ماده 5 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و بنا به پیشنهاد شماره 95/3/04/56701 مورخ 18/8/95 معاون محترم طرح و برنامه دانشگاه به موجب این ابلاغ و از تاریخ 1/10/95 به مدت یک‌سال به سمت مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب می‌گردید.

گفتنی است دکتر خواجه در نامه‌ای از تلاش‌های دکتر مسعود خداپناه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی و مدیر پیشین بودجه و تشکیلات اداری دانشگاه شهید چمران اهواز تقدیر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار