اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان،جلسه تخصصی ستاد استانی مقابله باریزگردها به ریاست معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تشکیل شد.

در این جلسه که با هدف اولویت بندی برنامه های مقابله با پدیده گرد و غبار تشکیل شده بود،فرامندهاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت:ریزگردها به عنوان یک پدیده شناخته شده است و باید با یک برنامه منظم و مناسب برای تدوین و تثبیت اولویت های مقابله با این پدیده عمل نماییم و با توجه به اینکه اغلب پروژه های مقابله با پدیده گرد و غبار با حفظ اولویت پذیرفته شده اند،باید همه مدیران تلاش کنند تا اعتبارات این طرحها محقق گردد تا بتوانیم به عنوان منبع خوبی برای مقابله با این پدیده عمل نماییم.

در ادامه این جلسه احمدرضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان از تهیه نقشه کانون های داخلی خبر داد و گفت:این نقشه ها با نوع کانون ها برای ما مشخص هستند و می توان با برنامه ریزی و تأمین اعتبار،راه های مقابله با آن را در دستگاه های اجرایی دنبال نماییم.

لازم بذکر است،در این جلسه مدیران هواشناسی،نماینده دانشگاه و نقشه برداری گزارشی از برنامه های خود اعلام نمودند.

در پایان مقرر گردید، کمیته ای متشکل از محیط زیست،دانشگاه،جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش جهت اولویت بندی طرح های مقابله با ریزگردها تشکیل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار