شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
هشدار فرماندار اندیمشک به مدیران این شهرستان: انتشار هرگونه مکاتبه اداری در فضای مجازی ممنوع است
فرماندار اندیمشک به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به انتشار اسناد دولتی و مکاتبات اداری در فضای مجازی هشدار داد.
فرماندار اندیمشک به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به انتشار اسناد دولتی و مکاتبات اداری در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش ایرنا ، پیمان جهانگیری یکشنبه در نشست شورای جوانان با موضوع فضای مجازی در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: انتشار هرگونه مکاتبه اداری در فضای مجازی ممنوع بوده و با مدیرانی که استاد دولتی و یا مکاتبات محرمانه را در فضای مجازی مبادله کنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

وی با ابراز نگرانی نسبت به روش استفاده از فضای مجازی در شهرستان اندیمشک و حجم تخریب ها ،شایعه پراکنی ها گفت: آسیب های این فضا باید شناسایی و کنترل شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به نبود امنیت تبادل اطلاعات در فضای مجازی تاکید کرد:استفاده درست بر اساس معیارهای انسانی و اخلاقی همراه با آگاهی لازمه فضای مجازی در جامعه اسلامی است.

وی همچنین گفت:با توجه به هجمه دشمنان،آگاه سازی عمومی در استفاده صحیح از فضای مجازی ضرورت دارد چرا که افزایش حجم چشمگیر کاربران این فضا بستر سواستفاده هرجه بیشتر دشمنان نظام اسلامی را فراهم آورده است.

وی اظهار کرد:در شورای تامین چند جلسه در خصوص فضای مجازی برگزار شده و مصوب گردیده تا در نشستی با حضور سرگروه های فعال در فضای مجازی نشستی برگزار شود. جهانگیری بیان کرد: استفاده از شبکه های اجتماعی در شرایط کنونی گریزناپذیر و راه حل آن تبدیل شبکه های اجتماعی به یک فرصت است.

فرماندار اندیمشک افزود: مهم ترین راهکار برای زدودن آسیب های شبکه های اجتماعی و استفاده سودمند از آن افزایش سواد رسانه ای همگان در مورد این تکنولوژی ها باشد.

وی ادامه داد:آسیب های فضای مجازی در این شرایط بیشتر می شود و همه باید در استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مراقبت کنند.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد:نسل امروز در معرض همه نوع تهدیدهای دشمنان در جنگ نرم و شبکه های اجتماعی قرار دارد و باید با تدبیر و برنامه ریزی مانع دور شدن این نسل از فرهنگ ارزشی و گرایش بیشتر آنان به نرم افزارهای پرخطر شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment از ترس [...]هاشونه که میگه-واقعا که [...]اینا
پس قانون شفافیت کجاست ؟قانون حقوق شهروندی؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار