آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در خوزستان با تجلیل از 55 پژوهشگر و فناور نمونه استان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، پژوهشگران و برگزیدگان استانی هفته پژوهش و فناوری معرفی و تجلیل شدند.

در بخش پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در محور کشاورزی و منابع طبیعی از مهدی قمشی از دانشگاه شهید چمران اهواز و امیرپرویز سلاطی از دانشگاه علوم  و فنون دریایی خرمشهر و در محور دامپزشکی از منصور میاحی از دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.

رضا مسیبی بهبهانی از دانشگاه صنعت نفت، علی حقیقی از دانشگاه شهید چمران اهواز و  روح‌اله عشیری از دانشگاه آزاد اسلامی – واحد دزفول به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در محور فنی و مهندسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در محور علوم پایه سعید ملکی از دانشگاه شهید چمران اهواز و مازیار نوعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و در محور علوم انسانی رضا خجسته‌مهر از دانشگاه شهید چمران اهواز پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان از علیرضا سرکاکی، بیژن کیخانی و رضا یعقوبی از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در محور علوم پزشکی و از سیامک علیزاده از دانشگاه شهید چمران اهواز در محور هنز تقدیر شد.

نشریه از  Journal of Research in Applied Linguisticsاز دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان نشریه برگزیده هفته پژوهش و فناوری خوزستان معرفی و از دکتر علیرضا جلیلی‌فر سردبیر این نشریه نجلیل شد.

در این مراسم محمداحسان همزه‌ئی؛ دانشجوی مهندسی شیمی دانشکده صنعت نفت اهواز، تینا نقدی؛ دانشجوی  شیمی تجزیه دانشگاه شهید چمران اهواز و صمد بهرامی باباحیدری؛ دانشجوی گروه شیلات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان دانشجویان برگزیده استان در مقطع دکتری مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمد بهادرام؛ دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، مهدی حیدری؛ دانشجوی فیزیک اتمی دانشگاه شهید چمران اهواز و عبدالرضا گیلاوند؛ دانشجوی مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی – واحد اهواز دانشجویان برگزیده استان در مقطع کارشناسی ارشد معرفی و تجلیل شدند.

در بخش پژوهشگران برگزیده در دستگاه‌های اجرایی استان در محور علوم پایه از فاطمه خبازی‌پور از شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در محور کشاورزی از جعفر حبیبی اصل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و در محور دامپزشکی از مینا آهنگرزاده از پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور تقدیر شد.

در محور علوم انسانی محسن خیرالهی از اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان و علی‌اکبر پونده نژادان از شرکت ملی حفاری ایران و در محور فنی و مهندسی مونا محمدی از سازمان آب و برق خوزستان، پیمان سلمان‌پور بندقیری از شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و مصطفی صداقت‌زاده از شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان پژوهشگران برگزیده دستگاه‌های اجرایی استان معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در محور پژوهشگران نیروی انتظامی استان از سرهنگ حکیم عبداللهی و صادق فتیلی به‌عنوان پژوهشگران برتر نیروی انتظامی و سرهنگ امیرهوشنگ نظری فرماندهی مرزبانی استان خوزستان تجلیل شد.

شرکت دانش‌بنیان نسیم کارورزی ایرانیان نیز به‌عنوان واحد فناور برتر معرفی و از مرتضی پیرعباسی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد. در محور پژوهشگران معرفی‌شده پارک علم و فناوری خوزستان نیز در بخش واحد فناور برتر از پدرام اسکندری‌سبزی مدیرعامل شرکت نانو فناوری الماس سیاه و در بخش ایده فناور برتر از مسعود مکوندی تقدیر شد.

در محور معلمان پژوهشگر استان نیز لیلا بابایی دزفولی، جمال نصاری و سید عبدالرضا بستان معرفی شدند و در محور دانش‌آموزان پژوهشگر استان نیز محمد مجلسی، مهدی جهانگیری و رضا قناطیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در محور پژوهشگران بسیجی سپاه حضرت ولیعصر(عج) از دکتر غلامحسین مکتبی، دکتر مجید امانی و دکتر عبداله فاضلی تقدیر شد و در بخش انجمن علمی برتر نیز انجمن علمی دانشجویی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی و از سعید یزدانی‌نیا تجلیل شد. حسن هژبری‌نژاد در محور پژوهشگر برگزیده اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان مورد تجلیل قرار گرفت.

در محور غرفه‌های برتر استان خوزستان نیز در بخش دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز غرفه‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، مؤسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع و دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی و به‌ترتیب از عبدالنبی سواعدی، امیر درخشان‌زاده و دکتر افشین قنبرزاده تقدیر شد.

همچنین شهاب سادات و ابراهیم آغاجری مدیران عامل شرکت‌های شرکت زیست‌فناوران پارس اکسین و کیمیاسازان آغاجری در محور غرفه‌های فن‌بازار برتر تجلیل شدند؛ در محور حامی برتر پژوهشی نیز از رامین قلمبر‌دزفولی مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالاهای شرکت ملی نفت ایران و در محور پژوهشگر و فناور بخش خصوصی نیز از محمد کیانی مدیرعامل شرکت مبتکران صنعت و تجارت هیربد تقدیر شد.

خبرگزاری تسنیم خوزستان نیز به‌عنوان رسانه برتر پژوهشی انتخاب شد؛ در محور پژوهشگر مهارتی نیز از مهدی نبگانی و سیدمهدی موسوی از اداره‌کل آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای خوزستان تجلیل شد.

همچنین از دکتر غلامحسین خواجه، دکتر ابراهیم حاجی‌دولو، دکتر علیرضا کیاست، دکتر بابک مختاری، قاسم صنگوری‌سواری، غلامحسین عبادی، امین شحیطاوی، دکتر علی‌محمد نعمت‌پور دزفولی و مهندس محسن سزاری اعضای ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان تجلیل شد. دکتر زهرا نبی قهوه‌رخی، ادیب دغاغله و فایزه ادیب‌باز برندگان مسابقه کتابخوانی هفته پژوهش نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

نام:
ایمیل: