شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
شریعتی: گرامیداشت آیت‌الله جمی، بزرگداشت اقتدار مردم ایران و آبادان است
استاندار خوزستان با بیان اینکه آیت‌الله جمی نماد اقتدار، بزرگی، صلابت و ایستادگی مردم آبادان در برابر دشمنان میهن و اسلام عزیز است:
استاندار خوزستان با بیان اینکه آیت‌الله جمی نماد اقتدار، بزرگی، صلابت و ایستادگی مردم آبادان در برابر دشمنان میهن و اسلام عزیز است، گفت: بزرگداشت آیت‌الله جمی، بزرگداشت غرور و صلابت و اقتدار مردم ایران و به ویژه مردم آبادان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه گرامیداشت هشتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله جمی که امروز پنج‌‌شنبه، دوم دی‌ماه در آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله جمی علاوه بر دارا بودن مناصب رسمی در آبادان همچون امام جمعه و نماینده امام خمینی(ره)، به عنوان اسوه مقاومت، ایستادگی و ایثار است.

وی ادامه داد: آیت‌الله جمی نماد اقتدار، بزرگی، صلابت و ایستادگی مردم آبادان در برابر دشمنان میهن و اسلام عزیز است و به همین دلیل یاد ایشان همیشه باید گرامی داشته شود. از سوی دیگر گرامیداشت و بزرگداشت آیت‌الله جمی بزرگداشت غرور و صلابت و اقتدار مردم ایران و به ویژه مردم آبادان است و این پاسداشت موجب افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم این منطقه می‌شود.

شریعتی گفت: اینگونه گرامیداشت‌ها همیشه بر روحیه ایستادگی واستقلال کشور و این منطقه می‌افزاید و ما وظیفه داریم این مراسم را سال به سال گرم‌تر برگزار کنیم تا این روحیه به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش ایسنا، عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان نیز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله جمی، اظهار کرد: ایشان در صف اول دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داشت.

وی بیان کرد: آیت الله جمی زندگی خود را وقف حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دین کرد و با ولایت مداری، نام جاودانه‌ای از خود بر جای گذاشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار