شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پایداری شرایط جوی در استان خبر داد و گفت: آسمان خوزستان ابری است ولی خبری از باران نیست.

مسعود دهملایی اظهار کرد: سیستم کم‌فشار کماکان تا اواسط هفته آینده بر روی منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط جوی خوزستان در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در لایه میانی جو نیز جریانات پایدار بر روی استان حاکم است و شرایط جوی پایدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار محلی، مناطق مرکزی و غربی، نیمه ابری همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گردوغبار محلی و مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار محلی خواهد بود.

وی درباره شرایط جوی شهرهای ساحلی در خوزستان خاطرنشان کرد: مناطق ساحلی و جنوبی، نیمه ابری همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی همراه است.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری جهت باد، غربی تا جنوبی سرعت باد، 20تا30کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی درباره شرایط دمایی خوزستان در 24 ساعت گذشته افزود: در شبانه‌روز گذشته شوش با 25 و بهبهان با 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

دهملایی درباره شرایط جوی و دمای هوا در شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 26 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار