اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
  شورای اسلامی شهر اهواز کمک 10 میلیارد ریالی به تیم فوتبال استقلال خوزستان را تصویب کرد.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، این شورا دوشنبه در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه خود لایحه کمک 10 میلیارد ریالی به تیم فوتبال استقلال خوزستان را وارد دستور کار کرد و آن را به تصویب رساند.

حسین حیدری عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این باره گفت: لایحه ای از سوی استاندار خوزستان برای کمک به این تیم به شورا ارسال شده است که در ابتدا منبع مالی آن مالیات بر ارزش افزوده بود.

وی افزود: باتوجه به مشخص نبودن میزان دقیق مالیات بر ارزش افزوده، استاندار عنوان کرد که این مبلغ را از تهران گرفته و ربطی به مالیات بر ارزش افزوده استان ندارد. رامی علاسوند دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: هر شهرداری در کشور یک تیم دارد، حداقل شهرداری اهواز که تیمی ندارد به یک تیم شهر کمک کند.

در ادامه اسکندر زنگنه عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه با این لایحه مخالفت کرده است، گفت: ما با ورزش مخالف نیستیم بلکه با نوع هزینه کرد مخالف هستیم.

وی افزود: در شرایط فعلی کارکنان اتوبوسرانی که مشکلات بسیاری دارند و چهار سال است اتوبوسی خریداری نشده، اولویت در اولویت هستند. زنگنه عنوان کرد: درحال حاضر منابع مالی شهرداری اجازه اداره تیم را نمی دهد.

وی گفت: درحالی که بحث گورخواب ها در فضای مجازی منتشر شده است، شهر اهواز مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی زیادی دارد. عاشور سواری پور عضو شورای شهر اهواز همچنین گفت: تیم استقلال خوزستان مایه افتخار ماست و حفظ آن بر همه مسئولین واجب است.

وی افزود: استاندار قول داده که امسال این 310 میلیارد تومان از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده تحقق پیدا کند و مبلغی که به عنوان منبع کمک به استقلال خوستان در نظر گرفته شده، مربوط به مالیات بر ارزش افزوده نیست.

سواری پور اظهار کرد: میزان مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال گذشته 310 میلیارد تومان تعریف شده اما سازمان امور مالیاتی تنها 160 میلیارد تومان آن را به شهرداری داده است.


برچسب ها: شورای شهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار