اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
معاون استاندار وفرماندار ویژه آبادان
رییس شورای سلامت و امنیت غذایی جنوب غرب خوزستان بر لزوم نظارت بیشتر این شورا بر کار رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، عزیزالله شهبازی در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی جنوب غرب خوزستان با اشاره به خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ایام اربعین در مرز شلمچه اظهار کرد: در بحث اربعین کار بسیار بزرگی صورت گرفت، مدیریت خوب و توجه ویژه  استاندار و دانشکده علوم پزشکی آبادان و تعامل فرمانداری‌ها در مرز شلمچه، موجب شد کیفیت خدمات‌دهی این دانشکده در حوزه‌های امنیت غذایی و سلامت زائرین در مسیرهای  رفت و برگشت مناسب و قابل قبول باشد.
 
وی با مشترک خواندن بخشی از مشکلات شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در حوزه بهداشت، گفت: عدم وجود تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، مشکل آلاینده‌هایی که در سطح زمین و هوا جریان دارند، فرسودگی شبکه‌های آب‌رسانی و کیفیت و کمیت آب شرب از مسائلی است که باید به آنها توجه کرد.
 
فرماندار ویژه آبادان همچنین بر نظارت بیشتر این شورا بر کار رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تاکید کرد.
 
شهبازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت آب آبادان اظهار کرد: در حوزه تفکیک آب کشاورزی و شرب روستایی و انتقال آب از ایستگاه اصلی به ایستگاه‌های فرعی شهرستان آبادان در حال عملیاتی شدن است. همچنین در حوزه‌های دیگر از جمله کنترل و نظارت خدمات کشتارگاه آبادان، اقدامات زیست محیطی، مکان‌یابی شهرداری برای دفع پسماندها و همچنین تسریع در رفع آب‌های سطحی اقدامات خوب و سازنده‌ای انجام گرفته است.
 
معاون استاندار خوزستان در خصوص تاسیس فاز دوم پالایشگاه آبادان افزود: امید است در آینده آلاینده‌هایی که موجب ایجاد آلودگی در اروند رود و بهمنشیرشده است از بین برود. این نوید خوبی است که با تاسیس فاز دوم پالایشگاه تعداد زیادی از جوانان خوزستان خصوصا جوانان آبادان و خرمشهر مشغول به کار شوند و مشکل اشتغال برخی حل شود.
 
وی در خصوص عملیات ساخت بیمارستان‌های آبادان گفت: کار تکمیل بیمارستان شهید بهشتی به خوبی انجام شده است و بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی و طالقانی و همچنین بیمارستان 32 تختخوابی اروندکنار با سرعت خوب و مناسب در حال ساخت هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار