شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
پاسخ استاندار سابق به شایعه کاندیداتوری ریاست جمهوری و بستن لیست انتخاباتی شورای شهر اهواز / مقتدایی: به هیچ عنوان وارد مقوله لیست انتخاباتی نخواهم شد/ تا این لحظه برای فعالیت های انتخاباتی به جمع بندی نرسیده ام / نقش امثال بنده صرفاً ارائه مشورت است
مقتدایی استاندار سابق خوزستان که برکناری او ، جنجال زیادی به راه انداخت ، این روزها با راه اندازی یک کانال تلگرام ، به اطلاع رسانی...
شوشان: مقتدایی استاندار سابق خوزستان که برکناری او ، جنجال زیادی به راه انداخت ، این روزها با راه اندازی یک کانال تلگرام ، به اطلاع رسانی فعالیت های خود می پردازد.

به گزارش شوشان ، اخیرا شائبه های مختلفی از جمله کاندیداتوری ریاست جمهوری و بستن لیست انتخاباتی شورای شهر اهواز و ... پیرامونش شکل گرفته که مقتدایی در کانال تلگرام به برخی از این شائبه ها در قالب سوال و جواب پاسخ داده است که در ذیل می آید: 

پس از برکناری تا به امروز، چه فعالیت هایی داشته اید؟ 

تدریس در دانشگاه و به اتمام رساندن مراحل نگارش کتب مدیریتی که در حال حاضر در دست ویرایش نهایی هستند و نگارش، تدوین و ویراستاری جلد دوم کتاب خاطرات که در کتابخانه ملی ثبت شده است و هم اکنون در حال طی نمودن مراحل اخذ مجوز از ارشاد اسلامی است. 

آیا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، لیستی از کاندیداهای مورد تایید خود ارائه خواهید داد؟ 

نقش امثال بنده صرفاً ارائه مشورت است، مردم نیاز به قیم ندارند، به هیچ عنوان وارد مقوله تهیه و تنظیم لیست نخواهم شد و تمایل دارم هر فردی خود به جمع بندی منطقی و معقولانه ای برای کاندیدا شدن برسد و متقابلاً هر فردی نیز برای رای دادن یا ندادن به یک گزینه خود تصمیم بگیرد. 

عواید حاصل از فروش کتاب از کودک کار تا استاندار منحصراً به کودکان کار و بی سرپرست اختصاص داده شد یا در سایر موارد خیریه نیز صرف شد؟ 

مبلغ درج شده پشت جلد کتاب یک رقم نمادین بود و در تمامی استان ها و شهرستان هایی که مراسم گلریزان برگزار شد افراد برای تهیه کتاب، مبلغ بیشتری به صلاح دید خود پرداختند که در مجموع مبالغ حاصل از فروش کتاب و رقم دیگری که مستقلاً به آن افزوده شد در همان مسیر حمایت از کودکان کار، بی سرپرست و بد سرپرست صرف شد. 

صحت دارد که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شوید؟  

گمانه زنی ها و تحلیل های مختلفی در رسانه ها اعم از ارائه لیست برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گزینه بودن اینجانب برای تصدی سمت شهردار اهواز در دوره ی آتی و همچنین کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری منتشر می شود . فارغ از گمانه زنی های مذکور تا این لحظه شخصاً برای فعالیت های آتی خود به جمع بندی نهایی نرسیده ام. 

هدف از راه اندازی این کانال چه بوده است؟ 

هدف حفظ ارتباط با دوستانی بود که از سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور پیگیر فعالیت های بنده بودند و در عین حال آموزش و انتقال تجارب  به علاقه مندان، در عین حال به بسیاری از مسائل دیگری که شهروندان با آن مواجه هستند واقف هستم و در همین راستا در آینده ای نزدیک پس از بررسی جوانب مختلف، نخستین سازمان مردم نهاد مجازی را با محوریت پرداختن به مسائل مدیریتی، اجتماعی، محیط زیست، اقتصاد و غیره با همکاری دوستان همفکر، راه اندازی خواهم نمود. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
یکی از کارمندان استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
comment
3
1
comment [...] حوصلتو نداریم
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment لطفا آدرس کانال تلگرامی دکتر مقتدایی رو اعلام کنید
comment
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment مقتدایی،حیف از پست استانداری که به تو دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار