شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
سفر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان به دو روستای شهرستان شوش/ دکتر خدادادی در گفت و گو با شوشان: طرح خادم بعنوان یکی از برنامه های ملی و اساسی جمعیت هلال احمر با برنامه ریزی مناسب در استان خوزستان محقق خواهد شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور در دو روستای شهرستان شوش با بزرگان و مردم این روستاها دیدار و گفت و گو کرد.


شوشان: دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور در دو روستای شهرستان شوش با بزرگان و مردم این روستاها دیدار و گفت و گو کرد. 
 
به گزارش شوشان از شوش، در سفر دکتر علی خدادادی به  روستاهای درچال و بیت خشان از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش، در کنار آموزشهای همگانی و توانمندسازی نوشت افزار و مواد خوراکی اهدایی جمعیت هلال احمر خورستان، جهت توزیع بین اقشار هدف در اختیار خانه های هلال احمر این روستا قرار گرفت. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حاشیه سفر خود به دو روستای شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار شوشان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف ذاتی خود و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر برای مقابله با آسیب های اجتماعی و طبیعی برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد که برای این اقشار به کار می گیرد.


 
دکتر علی خدادادی ادامه داد: یکی از این برنامه ها در کنار آموزش های توانمندسازی کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر  در مناطق محروم استان خوزستان است.
 
وی در همین خصوص اظهار داشت: شناسایی این افراد در گروه های مختلف توسط نیروهای بومی منطقه صورت گرفته است. 
 
دکتر خدادادی خاطرنشان کرد: اولین قشری که مورد هدف جمعیت هلال احمر است دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار است. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: خوشبختانه برنامه ریزی مناسبی برای این افراد صورت گرفته است و در مناطق مختلف استان خوزستان این دانش آموزان، در کتار آموزشهای امدادی و توانمند سازی و حمایت های آموزشی سایر نیازهای این عزیزان نیز با کمک خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر تامین می شود 
 
دکتر خدادادی در بخش دیگری از گفت و گوی خود، تصریح کرد:  امیدواریم با برنامه ریزی که در جمعیت هلال احمر شهرستان های مختلف صورت می گیرد، راه اندازی خانه های هلال احمر، آموزش های امدادی و کمک های اولیه طبق برنامه ریزی صورت می گیرد و همچنین با کمک سایر نهادهای روستایی و مشارکت مردم و داوطلبان هلال احمر به بهبود شرایط و کیفیت زندگی این عزیزان کمک خو اهد شد.   
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به طرح خادم بعنوان یکی از برنامه های ملی و اساسی جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: خانواده های طرح خادم شامل خانواده آماده در مخاطرات که یا "خانواده آماده؛  جامعه آماده" شعار جمعیت هلال احمر است که با برنامه ریزی مناسب این طرح ان شاالله در آینده در استان خوزستان محقق خواهد شد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار