شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
امام جمعه موقت اهواز با تبیین ویژگی و ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری گفت:آن فقید، از استوانه های نظام جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه موقت اهواز روز سه شنبه در گتوند در مجلس ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری با تبیین ویژگی ها و ابعاد شخصیتی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام، گفت:هاشمی رفسنجانی از مجاهدان پیشرو در مبارزه با رژیم ستمشاهی و از استوانه های نظام بود.

آیت الله سیدعبدالحسن حسن زاده از مرحوم هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از چهره های استثنایی در مبارزات انقلابی یاد کرد و گفت:آن فقید درگذشته، در تمامی روزهای سخت انقلاب در زمان رژیم سابق از اولین هایی بودند که در کنار امام و مردم بودند.

آیت الله حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش با تبیین نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی در مسئولیت های انقلاب اسلامی، گفت:مرحوم هاشمی رفسنجانی خدمات بزرگ و شایانی به نظام انقلاب اسلامی داشت و در دوران سازندگی اقدامات مهمی انجام داد و بسیار پیگیر امور بود.

امام جمعه موقت اهواز به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت:شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت بسیار بزرگی بود که بزرگی ایشان در پیام رهبر معظم انقلاب آمده بود.

فرماندار گتوند نیز در حاشیه این مراسم درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین ویژگی شخصیت رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام، گفت:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز خستگی ناپذیر بود که عمر خود را صرف خدمت به اسلام و ارزش های ایران کرد و نیاز است همه آحاد مردم قدردان زحمات و خدمات او باشند.

سیدمجید صالحی افزود:حضور حماسی مردم در مراسم بزرگداشت و تشییع آن مرد بزرگ که امیرکبیر ایران اسلامی بود نشان از ارادت مردم به وی و نشان دهنده قدردان بودن مردم از زحمات و خدمات او است.

به گزارش ایرنا مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، فرماندار، امام جمعه، مسئولان محلی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم درمصلای امام خمینی (ره) گتوند برگزار شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی در سن 82سالگی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دعوت حق را لبیگ گفت و به دیار باقی شتافت.

برچسب ها: هاشمی رفسنجانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار