اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
با حضور معاون سیاسی استاندار و مسئولین دانشگاه صورت گرفت
آیین یادبود و گرامی داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در دانشگاه شهید چمران برگزار شد.

شوشان: با حضور مدیران، اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز و جمعی از مسئولان استانی آیین یادبود و گرامی داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

 در این آیین که  در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه برگزار گردید، حجت‌الاسلام و المسلمین علوی کیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نفت، اظهار کرد: برگزاری چنین مجالسی به این معناست که بدانیم این مرگ برای همه رخ می‌دهد و بدانیم که چگونه رابطه خود را با خدا و خلق خدا حفظ کنیم تا در زمان رفتن، مطمئن این دنیا را ترک کنیم.

وی افزود: از زاویه‌ای دیگر این مجلس تکریم شخص متوفی و تسلیت به بازماندگان است. امروز در این مراسم از شخصی تکریم می‌شود که برای ایجاد، تأسیس و مصونیت نظام جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی کشیده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نفت، بیان کرد: تکریم از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تکریم از خدمت گذاری، زحمات خالصانه و همراهی با امام و رهبری و کسانی است که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برمی‌دارند.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دکتر حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد.

همچنین در این آیین پیام مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، قرائت شد.


















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
comment
0
0
comment نمی دونم ورودی همه مراسمات عزا اینچنین شاد و مردم خندونن یا فقط در دانشگاه شهیدچمران اینطور بگو بخند میکنن . شایدهم به خاطر مرحوم ناراحتند !!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار