شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
مديركل آموزش و پرورش خوزستان اظهار كرد: آيت الله هاشمي رفسنجاني از مواريث تاريخي،فرهنگي و اجتماعي ايران است.

به گزارش اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش،محمد تقی زاده در جلسه روسای آموزش و پرورش خوزستان ضمن گرامی داشت یاد یاور امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پرداختن به زندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رضوان الله تعالی علیه کار ساده ای نیست، ایشان فقط یک فرد نبودند بلکه بخشی از تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی و جزو مواریث تاریخی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور هستند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: ایشان در دهه چهل شمسی کتابی با موضوع امیرکبیر تالیف و کتاب دیگری با عنوان فلسطین را ترجمه کردند که نشان از اشراف کامل ایشان به مسائل داخلی و بین‌المللی است. در دوران مبارزه و انقلابی گری نیز آیت الله هاشمی رفسنجانی پایگاه قوی فکری و اقتصادی برای نهضت امام راحل (ره) بودند.

تقی زاده خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه های سیاسی و اجرایی فعالانه حاضر بودند ودر ایام ریاست جمهوری نیز  به عنوان سردار سازندگی، دغدغه رشد و اعتلاء ایران عزیز را داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:  ما باید در شناخت این میراث ماندگار انقلاب تلاش کنیم و به خوبی پیام و اهداف ایشان را نسل آینده کشور منتقل کنیم. 

وی افزود: اگر بخواهیم این جریان فکری که بخشی از تاریخ انقلاب هستند را به وظیفه و رسالت امروزی خود وصل کنیم، بزرگترین و مهمترین رسالت ما شناسایی و بهسازی نیروی انسانی است.
مقام ارشد آموزش و پرورش در خوزستان گفت: صبر ،استقامت ، مقاومت ، همبستگی، انتقاد پذیری ، تلاش و کوشش از واژه هایی هستند که در ارتباط با آیت الله هاشمی رفسنجانی معنا پیدا می کنند ووقتی از ایشان نام می بریم، نمی توانیم شخصیت ایشان را ستایش نکنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار