اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
امید حلالی در نشست شورای اداری : آیت الله هاشمی رفسنجانی تکیه گاهی برای رهبری بودند
رسانه ها صدای گویای مردم مظلوم استان هستند و باید به رسانه های استان رسیدگی شود تا پژمرده نشوند.




مدیرمسئول پایگاه خبری شوشان در جلسه شورای اداری خوزستان گفت: رسانه ها صدای گویای مردم مظلوم استان هستند و باید به رسانه های استان رسیدگی شود تا پژمرده نشوند.

امید حلالی در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه رسانه ها درجهت ترویج فرهنگ و روشنگری در استان فعالیت می کنند اظهار کرد: این رسانه ها باید توسط مسئولان استان تقویت شوند. 

وی گفت: حدود 23 سال پس از دوران دفاع مقدس رسانه ها دوره جدید ی را تجربه کرده اند که در نشریات مکتوب ، نشریات نو و خبرگزاری ها این تغییر دیده شده است . حلالی با اشاره به تعداد رسانه های مکتوب و غیر مکتوب در استان ادامه داد : بیش از 20 روزنامه و 50 سایت و خبرگزاری در خوزستان فعالیت می کنند که در کنار این ظرفیت ها سازمانهایی وجود دارند که اگر نیاز به رسانه نداشته باشند ، سازمانهای استان ضرر می کند.

وی اظهار کرد : رسانه ها در همه عرصه های مختلف در استان حضور فعال دارند و به دور از دغدغه های قومیت گرایی و خطی، یک دست فعالیت می کنند به عنوان مثال در بحث ریز گردها و کارون رسانه ها منافع استان را در نظر می گیرند.

این فعال رسانه ای، حمایت سازمانها از رسانه ها را کمک اساسی به توسعه استان دانست . وی گفت: اگر رسانه ای امروز هزار تیراژ یا ده هزار تیراژ داشته باشد از نظر درآمد و کمک مالی متفاوت است و کمک بسیاری به او شده است از این رو از دستگاه های اجرایی می خواهیم قانون را در خصوص بر خورد با امور رسانه ها تلطیف دهند و در صدور یا تسهیل امور اداری و مالی نگاه ویژه ای داشته باشند.

حلالی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی تهدید و فرصت برای رسانه های مکتوب و قدیم است افزود:در دوره ای هستیم پر از نوسان که در نشریات کاغذی و در نشریات الکترونیکی به روشنی دیده می شود که باید از این فرصتها استفاده مفید کرد.

وی از کارنامه خوب رسانه ها در استان گفت و بیان کرد : رسانه ها کارنامه خوبی در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار دارند که بدون دخالت و اظهار نظر شخصی اخبار را مخابره و انعکاس می کنند.

وی افزود : از جمله تحولات اساسی در استان وجود دانشکده خبر اهوازاست که با پرورش دانشجوهای خبری و رسانه ای می تواند دوره های ضمن خدمت را برای سازمان ها ، ارگانهای دولتی و خصوصی در جهت پرورش نیروهای رسانه ای داشته باشد.

 مدیرمسئول پایگاه خبری شوشان با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تکیه گاهی برای رهبری بودند و خدمات بسیاری را برای انقلاب و کشور ایران داشته اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار