اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
رسانه های ترکیه به نقل از منابع امنیتی این کشور می گویند  تروریست عامل حمله شب سال نو به کلوب شبانه "رینا" در محله " اورتاکوی" استانبول که منجر به مرگ 39 نفر شده است، نه به خاطر مسایل ایدئولوژیک و ارتباط احتمالی با داعش، بلکه به خاطر پول دست به این اقدام زده است.

 روزنامه "صباح " ترکیه امروز در گزارشی اختصاصی از پشت پرده تعقیب و گریز 16 روزه پلیس و این تروریست نوشته است؛ تعقیبی که تا کنون منجر به دستگیری تروریست عامل حمله شب سال نو استانبول نشده و برخی گزارش ها و گمانه زنی ها حاکی است او احتمالا به همراه پسر خردسالش از ترکیه خارج شده است. رسانه های ترکیه نوشته اند او پس از حمله به کلوب به خانه خود در محله " زیتون بورنو " استانبول رفته و پسر خردسالش را برداشته و رفته است. زن این تروریست با نام " اف . ای" در بازداشت پلیس ترکیه قرار دارد و او یک دختر خردسال دیگر نیز دارد.

روزنامه صباح به نقل از منابعی از پلیس استانبول نوشته است پلیس در تعقیب و گریز های خود موفق شده است مبلغ 150 هزار دلار را در خانه ای در استانبول کشف کند که قرار بوده پس از انجام عملیات کشتار در کلوب رینا به تروریست 28 ساله عامل حمله داده شود. این پول 5 روز پس از حمله تروریستی  و در خانه ای در استانبول کشف شده است.

منابع پلیس از ذکر جزییات بیشتر و اینکه این تروریست از سوی چه افراد و یا گروه های داخلی یا خارجی اجیر شده است، خودداری کرده اند.

گمانه زنی ها حاکی از ارتباط این تروریست که نام مستعار " ابو محمد خراسانی" را به یدک می کشد، با داعش دارد. 

گروه تروریستی داعش دو روز پس از این حمله ، مسئولیت آن را بر عهده گرفته و اعلام کرده است این حمله را به تلافی حملات ترکیه به مواضع داعش در سوریه انجام داده است.

تروریست تحت تعقیب ترکیه به خاطر پول آدم کشته است


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار