شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰

معاون استاندارو فرماندار ویژه آبادان گفت: رییس جمهوری 500 میلیارد ریال برای توسعه و عمران آبادان اختصاص داد.

به گزارش شوشان به نقل از ایرنا، بهرام ایلخاص زاده افزود: رییس جمهوری در سفر اخیر به آبادان برای راه اندازی مرحله دوم از فاز سوم بنزین سازی پالایشگاه آبادان 200 میلیارد ریال برای توسعه آبادان اختصاص داد که این رقم با پیگیری استاندارخوزستان به 500 میلیارد ریال از سوی رییس جمهوری افزایش یافت.

وی گفت: نیازمندیهای شهر آبادان در هشت بخش اولویت بندی و تقدیم معاون اول رییس جمهوری شد که مورد موافقت قرار گرفته است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: با موافقت معاون اول رییس جمهوری بخشی از کمک های دولت تا پایان سالجاری اختصاص و بخش دیگر آن در سال آینده تامین می شود.

ایلخاص زداه ساماندهی ورودیهای شهر از سمت خرمشهر به آبادان و میدان ثامن الائمه، تکمیل و آماده سازی خدمات شهری و ایجاد فضای سبز در منطقه امیرآباد شامل مناطق 108 هکتاری، 19هکتار و 118هکتاری به اداره راه و شهرسازی واگذار شده است.

وی توسعه فضای سبز و احداث پارک محله ای،بهسازی معابر شهری و ساماندهی پیاده روها، احداث تقاطع غیرهمسطح، بهسازی و نوسازی سیستم روشنایی سطح شهر، احداث پل های عابر پیاده غیرمکانیزه و بهسازی سیستم دفع آبهای سطحی را از دیگر اولویت های مطرح شده اعلام کرد.

ایخاص زاده گفت: شش اولویت دوم بر عهده شهرداری آبادان قرار داده شده و اعتبار آنها نیز به این دستگاه اختصاص می یابد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: این اعتبارات به عنوان کمک دولت برای عمران و آبادانی شهری آبادان هزینه خواهد شد و مانع از امورات جاری شهرداری نیست.

وی گفت: شهرداری آبادان باید بر اساس هزینه ها و درآمده ها روند کاری و خدماتی خود را تنظیم، برنامه ریزی و اجرا کند.

رییس جمهوری در 12 بهمن سالجاری برای شرکت در آیین افتتاح مرحله دوم فاز سه بنزین سازی پالایشگاه آبادان به این شهرستان سفر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار