اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
علی ساری نماینده اهواز در گفتگو با شوشان: انسجام و وحدت رویه خوبی میان نمایندگان اهواز وجود دارد / تقسیم وظایفی بین نمایندگان اهواز صورت گرفت / ضرورت تداوم کارگروه های بررسی مسائل و مشکلات بخش ها و مناطق مختلف
نمایندگان اهواز به صورت مستمر کارگروه‌هایی را با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش های مختلف شهرستان تشکیل داده اند...
شوشان: نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست کارگروه بررسی مشکلات بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه، در گفتگو با شوشان با بیان اینکه مسئولین باید مسائل و مشکلات استان را به وزارتخانه ها منتقل کنند ، گفت: مردم از ارگان های دولتی انتظار برطرف نمودن مشکلات را دارند. مسئولین باید از وزارتخانه های مربوطه بخواهند جهت برطرف شدن معضلات ، اعتبار بیشتری به استان تخصیص دهند.

علی ساری افزود: نمایندگان اهواز به صورت مستمر کارگروه‌هایی را با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش های مختلف شهرستان تشکیل داده اند و ماحصل این جلسات در نشست های متعدد با مسئولین وزارتی مطرح و جهت اختصاص تخصیص اعتبار ، تلاش می شود.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت رویه خوبی میان نمایندگان اهواز وجود دارد، گفت: از سایر نمایندگان اهواز نیز به خاطر این وحدت رویه تقدیر می کنم و به تمامی مردم این شهرستان قول می دهم که هر سه نفر ما با تلاش شبانه روزی برای خدمت به آنها تلاش می کنیم.

نماینده مردم اهواز با اشاره به تقسیم وظایف بین نمایندگان اهواز برای پیگیری امور ، گفت: با توجه به ظرفیت های هر نماینده ، در جلسه ای به منظور پیگیری هر چه بهتر و بیشتر مسائل و مشکلات ، تقسیم وظایفی بین نمایندگان اهواز صورت گرفت. در این جلسه مقرر شد آقایان همایون یوسفی و کاظم نسب الباجی به ترتیب در دو حوزه بهداشت و کشاورزی فعالیت های خود را معطوف نمایند و در حوزه های دیگر نیز با همراهی و همفکری ، مسائل پیگیری شود. 

ساری با تاکید بر ضرورت تداوم کارگروه های بررسی مسائل و مشکلات بخش ها و مناطق مختلف ، گفت: در این نشست ها مشکلات و مسائل مطرح شده همراه با مستندات در اختیار مسئولان ذیربط قرار می گیرد . در واقع هدف از برگزاری مستمر این نشست‌ها ، پیگیری برای رفع مشکلات بخش‌ها و شهرهای مختلف حوزه‌ی انتخابیه و ایجاد راهکارهای مختلف برای بررسی و حل آن است 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  گفت: مسئولان اجرایی محلی در این نشست ها باید به بیان راهکارهای مناسب به منظور رفع مشکلات پرداخته و در عین حال نیز ضمن بهره مندی از پتانسیل ها پای صحبت مردم نیز بنشینند.






















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
comment
0
1
comment متاسفم برای این نماینده در جلو دوربین و رسانه ها خوب خودش رو نشون میده اما در جلسات و نشست ها بسیار بی منطق و عصبی و بد برخورد میکنند
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment اقای نماینده خیلی زحمت کشیدید بعد از شش ماه تازه فهمیدی مشکلات باید به وزارتخانه منعکس شود واقعا [...] ما که چی را با چی عوض کردیم !!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار