شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت:
این دانش آموز توانست با آموزش هایی که دیده بود جان یک کودک دوساله ای که علائم حیاتی نداشت را با احیای قلبی وتنفسی نجات دهد.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموز طرح دادرس دبیرستان دخترانه شاهد اطهر مسجد سلیمان جان کودک دو ساله را با احیای قلبی نجات داد.
 
به گزارش شوشان، محمود معزی ضمن اعلام این خبرگفت : شکوفه مختاری یکی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه شاهد اطهر مسجدسلیمان است که توانست با استفاده از آموزش های امدادی ،جان یک کودک دوساله را که فاقد علائم حیاتی بود ،نجات داد.
 
 
 
وی ادامه داد: این دانش آموز پس از ورود به منزل همسایه ودیدن کودک دوساله آنها به حالت بیهوشی وصورت کبود وفاقد تنفس به انجام ماساژ قلبی وتنفس مصنوعی مبادرت ورزیده واین کودک دوساله پس از انجام عملیات احیاء ،شروع به سرفه می کند واهل منزل اورا به بیمارستان منتقل می کنند.
 
معزی تصریح کرد : دانش آموز دبیرستان دخترانه شاهد اطهر وهمچنین آموزش دیده طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) توانست با آموزش هایی که دیده بود جان یک کودک دوساله ای که علائم حیاتی نداشت را با احیای قلبی وتنفسی نجات دهد که این حادثه اهمیت و ضرورت گسترش بیشتر این آموزش ها در مدارس را نشان می دهد.
برچسب ها: دانش آموز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار