شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
شوشان: حمید چیت چیان وزیر نیرو با اهدا تقدیرنامه های جداگانه ای از دکتر صادق حقیقی پور مدیریت اجرایی طرح آبرسانی غدیر و رضاپرویزی مفرد مجری طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان بابت اجرا وبهره برداری مطلوب ازطرح  آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان تشکر نمود.

در این تقدیر نامه آمده است: توسعه و بالندگی صنعت آب و برق و دستیابی به قله های پیشرفت مرهون تلاش خالصانه و کوشش ثمربخش کارکنان متعهد و متخصص و درایت و راهبری مدیران توانمندی است که دانش، تجربه وعمر گرانبهای خودرا صرف پویایی وترفیع این صنعت نموده اند. بدینوسیله از تلاش های مجدانه جنابعالی و همکارانتان در راستای تحقق اهداف صنعت آب وبهره برداری از طرح ملی آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان تقدیر وتشکر می نمایم.

طرح ملی آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان بااعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان  یکی از پروژه های بزرگ وزارت نیرو در استان خوزستان بوده است که در آبان ماه سال جاری به همت سازمان آب وبرق خوزستان، با حضور رئیس جمهور به مرحله بهره برداری رسید.



برچسب ها: وزیر نیرو
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
امین عنایت اللهی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
comment
0
0
comment بسیار عالی.آفرین بر مدیران جوان و فعال و کار آمد که در تحقق اهداف راهبردی سازمان و خدمت به مردم محروم خوزستان از هیچ کوششی مذایقه نمیکنند.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment بسیار عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار