اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
همایش اقتصادی مدیران خوزستان در لهستان
همایش مشترک اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان های خوزستان و لوبلسکی لهستان صبح سه شنبه در شهر سرد زمستانی لوبلین برگزار شد
شوشان: همایش مشترک اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان های خوزستان و  لوبلسکی لهستان صبح سه شنبه در شهر سرد زمستانی لوبلین برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این همایش که با حضور هیات سیاسی و اقتصادی استان خوزستان به سرپرستی  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و همتای لوبلسکی وی و جمع زیادی از صاحبان صنایع بزرگ لوبلسکی و استان های همجوار لهستان حضور داشتند طرفین به معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه  گذاری و اقتصادی دو استان پرداختند.

در سفر استاندار خوزستان به لهستان ، رییس سازمان منطقه ازاد اروند ، معاون استاندار و فرماندار ویژه ابادان ،فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان ، روسای  سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت معدن تجارت ،رییس دانشگاه علوم پزشکی جندي شاپور اهواز ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای ،مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ، مدیرعامل شرکت توسعه عمران خوزستان ،نماینده اتاق بازرگانی اهواز، وی را همراهی می کنند.

شریعتی استاندار خوزستان در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان لوبلسکی کسور لهستان به تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی خوزستان پرداخت و گفت :خوزستان قلب تپنده و نبض اقتصادی ایران است.

شریعتی افزود : شرایط و ظرفیت ها برای سرمایه گذاری در خوزستان مهیاست. وی از اعلام امادگی سرمایه گذاران لهستانی برای سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی خوزستان استقبال کرد.

استاندار خوزستان با تشریح توامندیهای اقتصادی خوزستان و زیزساختی در حوزه  حمل و نقل ،نفت و پتروشیمی ،کشاورزی و صنایع پایین دستی از حضور سرمایه گذاران لهستانی در خوزستان استقبال کرد.

 

 























comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment لطفا اصلاح كنيد. شركت توسعه و سرمايه گذاري خوزستان به جاي شركت توسعه و عمران خوزستان.
comment
محمد امین روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment مشکل اصلی در این دیدارها علاوه بر آشنا نبودن مدیران ما به زبان خارجه یک امر اصلی است آن هم این است که مدیران در کشورهای توسعه یافته بر اساس تخصص خود به پست ها گارده می شوند و لی در ایران مدیران بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی و تخصص منصوب می گردند و همین امر باعث می گردد در این دیدارها مدیران ما با زبان تخصصی مدیران متخصص دیگر کشورها آشنا نباشند و این امر را به کارشناسان ارجاع دهند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment [...] بنده خدا هنگ کرده بود یکی به دادش میرسید !!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment کدام قلب
اقای استاندار
خوزستان اگر قلب بود این همه مشکلات نداشت
این قلب نیاز به به جراحی دارد
با انژیو و فنر گذاشتن و ترمیم فایده ندارد
باید فکر اساسی کرد
comment
عبدالله
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment آقايون سفرتفريحي تجاري مباركشون باد
بي خيال مشكلات مردم رنج كشيده خوزستان ،
راستي تسبيح آقاي شريعتي در لهستان كاربرد و كارايي نداشت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار