شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
 سخنرانی حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که قرار بود عصر سه شنبه درمراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و جانباختگان حادثه پلاسکو تهران در مسجد ارشاد اهواز برگزار شود، به علت انجام نشدن پرواز وی، انجام نشد.

به گزارش ایرنا این آئین از ساعت 15تا 17 از سوی ایل بختیاری بابادی برگزار شد ولی پس چند ساعت انتظار اعلام شد به علت شرایط نامساعد جوی در تهران ، پرواز تهران - اهواز که فاضل میبدی یکی از مسافران آن بود لغو شده است.

در این آئین یکی از استادان دانشگاه شهید چمران از ویژگی های شخصیتی و مبارزاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که 19دی ماه 1395 بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت سخنرانی کرد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان خوزستان و عموم مردم حضور داشتند یاد و خاطره شهدای آتش نشان پلاسکو تهران گرامی داشته شد. برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهدای آتش نشان توسط شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی شده بود.

به گزارش ایرنا مردم شهرهای خوزستان در چهار روز اخیر با حضور در مراکز آتش نشانی و روشن کردن شمع ، از جانفشانی آتش نشانانی که بر اثر فرو ریختن ساختمان 15طبقه پلاسکو تهران به شهادت رسیدند تجلیل کردند.

همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم هاشمی رفسنجانی عصر سه شنبه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه برگزار شد. 

برچسب ها: فاضل میبدی ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار