شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از احتمال وقوع سیلاب در بالادست استان و به ویژه در مناطق شمالی و شرقی در آخر هفته جاری خبر داد.
 
هاشم بالدی با اشاره به آغاز بارش‌های رگباری و پراکنده از روز پنجشنبه اظهار کرد: پیش‌بینی‌های اولیه هواشناسی و گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که شاهد بارش‌های خوبی از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه در استان خواهیم بود.
 
وی افزود: با توجه به این‌که بارش‌های روزهای آینده در نوار شمالی و شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت، احتمال وقوع سیلاب در حوضه‌های بالادست وجود دارد. در حوضه‌های میانی چندان تهدید وقوع سیلاب را نخواهیم داشت و البته شاهد طغیان رودخانه در هیچکدام از حوضه‌ها نخواهیم بود.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: هشدارها و اطلاعیه‌های لازم به دهیاران روستاهای در معرض تهدید سیلاب رودخانه‌ها داده شده تا نسبت به دور کردن احشام و دام‌ها از مسیر سیلاب اقدام شود.
 
بالدی عنوان کرد: عشایری که در مناطق در معرض خطر سیلاب ساکن هستند به ویژه در مناطق شمالی و شرقی باید سریعا از این مناطق دور شوند. اطلاع‌رسانی‌ها به صورت گسترده جهت دور کردن عشایر از مسیرهای سیلاب احتمالی داده شده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدید بودن بارش‌ها در نوار شمالی و شرقی استان خوزستان، امکان ریزش کوه و مسدود شدن محورها و جاده‌ها در مناطق شمالی و شرقی وجود دارد.

برچسب ها: سیلاب ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار