اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان:
رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مسئولان به امنیت و ایمنی محل زندگی، کسب‌وکار مردم توجه نشان داده و موقعیت امنی را برای آحاد جامعه فراهم کنند.
محمد مهدی صادقی: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: من به‌نوبه خود از طرف مردم محترم هندیجان مصیبت تأسف‌بار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را به ملت ایران و خانواده آتش‌نشانان نوع‌دوست و ایثارگر تسلیت می‌گویم.

وی افزود: آتش‌نشانان کسانی هستند که از جان خود برای نجات و حفظ سلامت انسان‌ها فدا می‌کنند. باید به معیشت وزندگی این قشر زحمت‌کش جامعه توجه ویژه‌ای کرد.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید این آتش‌نشانان برات نجات هم‌وطنانشان، جان را به کف، به دنیا پشت و خانواده خود را فراموش می‌کنند.

 وی گفت: ما همیشه در هر مکان شاهد جان‌فشانی و ازخودگذشتگی آتش‌نشانان عزیز بوده‌ایم که به بهترین شکل ایفا می‌شد. آتش‌نشانان یعنی مردان بی‌ادعا که از جان خود گذشت می‌کنند.

 ساری اصل عنوان کرد: ساختمان پلاسکو اولین و قدیمی‌ترین ساختمان در تهران است به بلندی ۱۵ با که در ضعیف‌ترین موقعیت ایمنی قرار داشت.

 وی افزود: حادثه تأسف‌بار پلاسکو برای مسئولان مانند شهرداران و وزارت کشور پیام‌هایی دارد که نسبت به قشر نیروی آتش‌نشانی توجه ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: در ساختمان‌های فرسوده‌ای که در تهران و شهرهای بزرگ وجود دارد بررسی‌هایی صورت گیرد و ازنظر ایمنی آن‌ها را موردتوجه قرار دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی تلخی نشویم.

وی گفت: اگر امکانات ایمنی وجود نداشته باشد بهترین عزیزانی که ایثارگر، مجاهد، نوع‌دوست، تلاشگر و شهادت‌طلب را در یک‌لحظه از دست خواهیم داد.

ساری اصل عنوان کرد: آتش‌نشانان برای نجات جان دیگران، خانواده و حتی سازمان آتش‌نشانی را یتیم کردند و خانواده را از حضورشان محروم کرده که از این بابت بسیار متأسف هستیم.

وی افزود: مسئولان توجه و بررسی‌های خود را افزایش دهند زیرا در هر حادثه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است نباید در شهرهای بزرگ و حتی کوچک این نمونه اتفاقات خسارت‌بار پیش بیاید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: شهرداری هندیجان تا جایی که توانسته همکاری لازم را انجام داده، امکانات خوبی برای آتش‌نشانی فراهم آورده و الحمدالله آتش‌نشانی ما مشکلی ندارند ولی توجه کنند که امکانات باید بروز و مدرن باشد.





انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار